Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم پرتغال توانست به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کند. 

به گزارش وبسایت نود، شنبه شب رقابت های لیگ ملت های اروپا با برگزاری ۷ بازی پیگیری شد. از سطح آ، در گروه سوم تیم های ایتالیا و پرتغال در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتایج صعود تیم پرتغال قطعی شد و ایتالیا هم بالاتر از لهستان در رده دوم قرار گرفت. 

از سطح چهارم، در گروه سوم  تیم آذربایجان با دو گل مقابل جزایر فارو پیروز شد و کوزوو هم با ۵ گل از سد مالت گذشت. با این نتایج تیم کوزوو با ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و آذربایجان در رده دوم قرار گرفت.

از سطح سی، در گروه چهارم تیم صربستان با نتیجه ۲-۱ مقابل مونته نگرو پیروز شد و رومانی هم با ۳ گل مقابل لیتوانی به پیروزی رسید. با این نتایج تیم صربستان با ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و رومانی هم با ۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. 

از سطح بی، در گروه دوم تیم های سوئد و ترکیه به مصاف هم رفتند که تیم سوئد در نهایت با یک گل از سد ترکیه گذشت. با این نتایج سقوط تیم ترکیه قطعی شد. تیم های روسیه و سوئد هم به ترتیب با ۷ و ۴ امتیاز در رده های اول و دوم قرار گرفتند.

از سطح سی، در گروه اول هم تیم آلبانی در خانه با ۴ گل مقابل اسکاتلند شکست خورد. با این نتیجه تیم آلبانی سقوطش قطعی شد و اسکاتلند هم در رده دوم قرار گرفت. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی پرتغال ایتالیا اختصاصی سوئد ویژه لیگ ملت های اروپا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 5-1 بارسلونا مقابل چلسی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/4/18) / فیلم
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ایتالیا: اتحادیه اروپا بر سر تحریم ایران به اجماع رسیده است
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود