Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:05:05 GMT

مقامات روسیه: بازار نفت را رصد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۵۹۴

مقامات روسیه: بازار نفت را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: به نقل از العربیه وزیر اقتصاد روسیه در گفت: وگو با خبرگزاری اینتر فاکس اعلام کرد قیمت‌های نفت در یک بازه زمانی کوتاه مدت مدت نزولی خواهد بود، اما در میان مدت و دراز مدت به یک ثباتی خواهد رسید.

وزیر اقتصاد روسیه ادامه داد: قیمت نفت به دلیل نقصی که در عرضه شاهد خواهد بود افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سخنگوی کرملین در جمع خبرنگاران گفت: مسکو به طور جدی بازار نفت را رصد خواهد کرد، اما بالاخره بازار بازار است و چیزی مشخص نیست.

این گزارش حاکی است روز سه شنبه قیمت نفت ۷ درصد کاهش یافت، زیرا نگرانی‌ها در مورد منابع تولیدی و کاهش تقاضا وجود داشت.

وزیر انرژی روسیه الکساند نوواک گفته است قیمت نفت در طولانی مدت بستگی به تصمیم تولید کنندگان دارد، اما به نظر می‌رسد قیمت نفت در حدود ۷۰ دلار در هر بشکه باشد و نواسانات شدید نخواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: مقامات روسیه قیمت نفت بازار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد

عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت درباره جنگ غزه از سوی آمریکا، باعث ناراحتی مقامات صهیونیست شده است به طوری که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از لغو اعزام هیات صهیونیستی به واشنگتن برای رایزنی درباره عملیات نظامی در رفح خبر داد. با این حال، مقامات دو طرف همچنان برنامه دیدار‌های متنوعی دارند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در دیدار امروز با یوآو گالانت، وزیر جنگ اسراییل درباره طیف گسترده‌ای از مسائل گفتگو خواهند کرد که رایزنی درباره عملیات نظامی در رفح از جمله دستور کار‌های دو طرف خواهد بود. 

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خاطرنشان کرد: با این حال، بلینکن پس از اقدام نتانیاهو در لغو سفر هیات اسراییلی به واشنگتن برای گفتگو در این زمینه، در این دیدار هیچ برنامه جایگزینی برای عملیات نظامی اسراییل در رفح ارائه نخواهد کرد. 

وی تاکید کرد: تصمیم نتانیاهو بسیار غافلگیرانه و تاسف آمیز بود. تصمیم تل آویو برای حمله به رفح یک اشتباه بوده و می‌تواند امنیت اسراییل را تضعیف کند. رفح آخرین پناهگاه برای نیمی از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه است که بسیاری از آنها از مناطق دیگر آواره شده و در این منطقه پناه گرفته اند. 

میلر تصریح کرد: رفح محور گفتگو‌های بلینکن با مقامات اسراییلی در امروز و فردا خواهد بود. من اطمینان دارم راه‌های دیگری برای اعلام نگرانی‌های خود به اسراییل در سطوح بسیار بالا پیدا خواهیم کرد. با این حال، امروز من نمی‌توانم جزئیاتی در این باره ارائه دهم. 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان با اشاره به سفر هفته قبل بلینکن به سرزمین‌های اشغالی، گفت که وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به تل آویو با نتانیاهو و کابینه جنگ اسراییل درباره عملیات نظامی در رفح گفتگو کرده و نگرانی خود را در این باره به گوش مقامات این رژیم رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • آمریکا: بلینکن درباره عملیات نظامی در رفح با گالانت گفتگو خواهد کرد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد