Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@08:02:55 GMT

واردات ۱۷۳ تن کارواش خانگی + جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۰۸

واردات ۱۷۳ تن کارواش خانگی + جدول

خبرگزاری میزان- بر اساس آمار گمرک در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر ۱۷۳ تن دستگاه شستشوی خودرو از نوع خانگی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۶ ماهه نخست سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱۷۳ تن دستگاه شستشوی خودرو از نوع خانگی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس واردات این حجم دستگاه شستشوی خودرو از نوع خانگی به کشور ۷۷۱ هزار و ۴۴۴ دلار ارز از کشور خارج شد که معادل ریالی آن بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۱۴۹ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش دستگاه شستشوی خودرو از نوع خانگی از کشور‌های آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، چین و هنگ کنگ وارد ایران شده است.

بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات دستگاه شستشوی خودرو از نوع خانگی از کشور چین به حجم بیش از ۱۳۱ تن و به ارزش ۴۵۴ هزار و ۹۷۶ دلار بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واردات گمرک دلار کارواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • واردات نامرئی خودرو
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • عوارض واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد