Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@07:11:00 GMT

سرپرست استانداري خراسان جنوبي منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۶۸۶

سرپرست استانداري خراسان جنوبي منصوب شد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - «مشيرالحق عابدي» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري با حکم وزير کشور به عنوان سرپرست استانداري خراسان جنوبي منصوب شد.

به گزارش ايرنا عابدي از مديران بومي خراسان جنوبي است و سابقه مسئوليت هاي مختلف اجرايي را در کارنامه مديريتي خود دارد.
«محمدمهدي مروج الشريعه» استاندار خراسان جنوبي بود که شهريورماه سال گذشته از هيات دولت راي اعتماد گرفت و امسال به حکم قانون منع بکارگيري بازنشستگان اين پست را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوي وزارت کشور روز شنبه با اشاره به اجراي قانون منع بکارگيري بازنشستگان در اين وزارتخانه گفت: سرپرستان ١١ استانداري کشور منصوب شدند.
سيد سلمان ساماني افزود: براساس اصلاحيه اخير مجلس 14 استاندار مشمول قانون منع بکارگيري بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه 23 آبان ماه هيات دولت براي سه استان همدان، سيستان و بلوچستان و زنجان استانداران جديد تعيين شدند.
وي اظهار داشت: وزير کشور ضمن قدرداني از زحمات و خدمات استانداران اين ١١ استان در احکام جداگانه اي يکي از معاونان استانداران استان هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خراسان شمالي، سمنان، فارس، قم و يزد را به عنوان سرپرست استانداري منصوب کرد.
سخنگوي وزارت کشور با بيان اين که در روزهاي آتي استانداران پيشنهادي به هيات دولت معرفي خواهند شد تاکيد کرد: تا انتخاب استانداران جديد، تمامي امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللي در پيشبرد برنامه ها به وجود نيايد.
دوم مردادماه امسال نمايندگان مجلس شوراي اسلامي قانون ممنوعيت بکارگيري بازنشستگان را اصلاح و محدوديت‌هاي جديدي را در اين قانون اعمال کردند.
27 شهريورماه نيز رييس جمهوري در اجراي اصل يکصد و بيست و سوم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، آن را به «سازمان امور اداري و استخدامي کشور» ابلاغ کرد و 31 شهريور در روزنامه رسمي کشور به چاپ رسيد.
3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی ظهر شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان بیان داشت: صف‌های کیلومتری در جایگاه‌های خراسان جنوبی باید به شکل جدی تدبیر شود زیرا وجود این مشکل در خراسان جنوبی آن هم در ایام پایان سال و نوروز بازی کردن با آبروی دولت است.

به گفته وی این روزها میزان تردد به استان افزایش یافته است و اگر رویه سوخت را در استان‌هایی همچون تهران، سمنان و خراسان رضوی بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که با رویه خراسان جنوبی بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مدیران مربوط تشکیل صف‌های کیلومتری کامیون‌ها را مدیریت کنند لذا نیاز است با ورود جدی به این حوزه، رویه‌های استان در این خصوص برای حل این مشکل اصلاح و در صورت ضرورت در مدیریت فعلی تغییری ایجاد شود.

اسحاقی در ادامه خواستار برگزاری جلسه مشترک با بانک‌های استان برای حل مشکل پرداخت تسهیلات شد و ادامه داد در خراسان جنوبی قانون فراتر از قانون اجرا می‌شود که در زمینه سوخت و تسهیلات بانکی این موضوع بیشتر مشهود است.

وی با اشاره اجرای طرح نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: مردم استان برای دریافت تسهیلات با درصد بالا با مشکل مواجه شده‌اند که باید به شکل جدی پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید برای چانه‌زنی بیشتر در روزهای آخر سال با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور پی گیری های لازم را برای جذب اعتبار بیشتر انجام دهند و معتقدم برای کوتاهی مدیران برای جذب نشدن اعتبارات هم مدیران مربوط مجازات شوند.

کد خبر 6056526

دیگر خبرها

  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۶ دستگاه تنفسی آتش‌نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • تأمین ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی برای خراسان جنوبی
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد
  • اجرای قانون فراتر از قانون در خراسان جنوبی انجام می‌شود