Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:37:45 GMT

فرماندار اصفهان استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۷۷۴

فرماندار اصفهان استعفا کرد

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - مدير روابط عمومي فرمانداري اصفهان گفت: احمد رضواني فرماندار اصفهان مورخ 22 آبان سالجاري از مسووليت خود استعفا کرد.

علي اصغر احمدي شامگاه روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: فرماندار اصفهان استعفاي خود را تقديم محسن مهرعليزاده استاندار پيشين اصفهان کرده بود.
وي بدون اشاره به دليل استعفا و اينکه آيا با آن موافقت شده است، توضيح داد : رضواني فرماندار اصفهان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود و مي‌توانست با درخواست اعاده به خدمت خود ادامه دهد اما از مسووليت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد رضواني ناييني اسفند سال 1395 به عنوان فرماندار شهرستان اصفهان منصوب شد.
وي پيش از اين فرماندار شهرستان هاي خوانسار، تيران و کرون، مبارکه و خميني شهر بود.
حوزه فرمانداري شهرستان اصفهان داراي 13 شهر شامل اصفهان، بهارستان، نيک‌آباد، نصرآباد، کوهپايه ، سگزي، تودشک، محمدآباد،حسن اباد، هرند، اژيه، ورزنه و قهجاورستان است .
اين شهرستان با بيش از 2 ميليون نفر جمعيت داراي 6 بخش و 13 دهستان است .
3011/6026/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • به صدا درآمدن زنگ زمین پاک و آوای سلامت در گیلان