Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@10:17:33 GMT

بازگشت مشروط چشمی به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۸۸۳

به گزارش پارس نیوز، 

جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای رسیدگی به تخلفات روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی در حالی برگزار شد که چشمی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی شرکت نکرد.

به جای چشمی، وکیل او به باشگاه استقلال رفت و چشمی هم تلفنی عذرخواهی کرد. اما مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند که چشمی برای اینکه به تمرینات استقلال بازگردد، باید رسما از مسئولان باشگاه و کادر فنی عذرخواهی کند تا به مانند اسماعیلی مجوز حضور در تمرینات را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال استقلال باشگاه استقلال تیم ملی کمیته انضباطی چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی امسال سراغ دو ستاره شاخص تیم ملی ازبکستان رفتند و اتفاقا با حضور آنها بازی‌های این دو تیم از جذابیت بالاتری برخوردار شد.

بنابر روایت ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف پیش از فیفادی در ترکیب استقلال جا افتاد و اوستون ارونوف جوان نیز خیلی زود به عنوان یک وینگر خلاق، سرعتی و تاثیرگذار خود را به هواداران پرسپولیس معرفی کرد.

این دو بازیکن که در این فیفادی نیز در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند، پس از درخشش برای کشورشان روز یکشنبه به تهران برمی‌گردند تا به تمرینات سال جدید تیم‌های ایرانی خود اضافه شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889014

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام