Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@13:34:58 GMT

تغییر و تحولات در حزب ندای ایرانیان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۹۰۶

تغییر و تحولات در حزب ندای ایرانیان

خبرگزاری ایسنا: در جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان که به ریاست مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی برگزار شد، سیداحمد موسوی با رای اعضا به عنوان معاون اجرایی دبیرکل و رییس هیات اجرایی و کاوه قدیری رئیس کمیته تشکیلات حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

بررسی موضوعاتی همچون شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از دیگر موضوعات مورد بحث اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جلسه اخیر فرهنگی- اجتماعی حزب ندای ایرانیان بررسی مبحث "لایحه شفافیت" توسط کارگروه حقوقی در دستور قرار گرفت.

از سوی دیگر "بررسی ارتباط فساد و اعتماد در رابطه بین شفافیت و رضایت شهروندان"، "عوامل ماثر بر فساد اداری در سازمان‌های دولتی"، "آسیب شناسی روش‌های مبارزه با فساد اداری در ایران"، "طراحی مدل افزایش شفافیت سازمانی" و "طراحی شاخص بومی برای اندازه گیری فساد اقتصادی" ازجمله موضوعاتی بود که توسط کارگروه حقوقی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: تغییر و تحولات حزب ندای ایرانیان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور