Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@23:49:10 GMT

افتتاح خانه تجارت ایران در قرقیزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۹۱۰

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیشکک؛ در مراسم افتتاحیه خانه تجارت ایران در قرقیزستان ؛ که باحضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهور؛ مجتبی روزبهانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان ؛ رئیس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری قرقیزستان ؛ مدیران سی شرکت دانش بنیان ایرانی و تعدادی از تجار قرقیزستان افتتاح شد ؛از فعالیت و محصولات شرکت های دانش بنیان و محصولات صنعتی و فن آوری ایرانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خانه تجارت ایران بیش از سیصد محصولات صنعتی و فن آوری کشورمان را در نه حوزه مختلف همچون کشاورزی و دامپروری ؛ بهداشت و سلامت ؛ معدن و ماشین آلات صنعتی ؛ نساجی غذا ؛ پلیمر و پلاستیک ؛ ساختمان و الکترونیک در محل نمایشگاه دائمی در قرقیزستان در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.
نشست تجاری فن آوری بین شرکت های دانش بنیان ایرانی و شرکت های قرقیزستان از دیگر برنامه های خانه های تجارت ایران در قرقیزستان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خانه تجارت ایران قرقیزستان بیشکک دانش بینان آسیای مرکزی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی، تازه‌ترین محصولات فناورانه در حوزه محصولات کربنی، کانالیست‌ها و مواد تصفیه نفت و گاز را در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روسیه عرضه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از مسکو، نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روسیه به‌عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های حوزه انرژی در جهان، امسال در حالی بیست و سومین دوره خود را پشت سر گذاشت که بیش از یک‌هزار و هشتصد شرکت از ۱۹ کشور در آن حضور یافتند.
در نمایشگاه امسال، چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی به همت خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه، در یک مجموعه گردآمدند و محصولات فناورانه خود در زمینه صنایع پتروشیمی، از جمله محصولات کربنی، کاتالیست‌ها و مواد تصفیه نفت و گاز را عرضه کردند.
دیلم صالحی، مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه با بیان اینکه همه شرکت‌های ایرانی حاضر در مجموعه کشورمان، جزء شرکت‌های دانش‌بنیان هستند افزود: توسعه بازار صادراتی این شرکت‌ها به فدراسیون روسیه از اهداف برپایی مجموعه ایران در این نمایشگاه است.
از دوسال پیش و با از خروج بسیاری از شرکت‌های غربی از روسیه، بسیاری از شرکت‌های بزرگ روسی همکاری‌های خود را با شرکت‌های ایرانی گسترش داده و هم‌اکنون حجم صادرات محصولات پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت و گاز و نیز تجهیزات ایرانی به روسیه در حال افزایش است.
شرکت‌های ایرانی محصولاتی با خود به نمایشگاه آورده بودند که از نیاز‌های اصلی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روسیه به شمار می‌رود.
دیمیتری بوریسوویچ، مدیرعامل شرکت کاسپین اینترنشنال روسیه، در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه کیفیت محصولات پتروشیمی ایران، در سطح جهانی است افزود: این محصولات کاربرد‌های بسیار. یادی در تمام صنایع دارند.
وی گفت: سال گذشته میلادی قرارداد‌هایی با چند شرکت ایرانی امضاء کرده ایم که براساس آن، ذغال سنگ و مواد خام را به ایران ارسال می‌کنیم و محصول نهایی را دریافت کنیم.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی نیز همایشی با عنوان: ایران و روسیه، مشارکت راهبردی در صنعت نفت و گاز برگزار شد.
معاون وزیر انرژی روسیه، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران، سفیر کشورمان در روسیه و دیگر شرکت کنندگان در این همایش، با اشاره به اینکه دو کشور دارای بیشترین ذخایر اثبات شده گاز و نفت در جهان هستند، بر ضرورت تعمیق و توسعه بیش از پیش همکاری‌های دو کشور و استفاده بهینه از ظرفیت‌های عظیم به منظور ارتقاء جایگاه و تاثیرگذاری بر معادلات جهانی تاکید کردند.
———-
مصاحبه ها:
۱- دیلم صالحی - مدیر خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه
۲- نماینده شرکت دانش‌بنیان ایرانی
۲-نماینده شرکت دانش‌بنیان ایرانی
۳-نماینده شرکت دانش‌بنیان ایرانی
۴- دیمیتری بوریسوویچ - مدیرعامل شرکت کاسپین اینترنشنال روسیه

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان