Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نراقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: اکثر افرادی که متقاضی جراحی زیبایی بینی هستند، در محیط مدرسه و دانشگاه و تحت تاثیر نظرات دوستان، نسبت به جراحی زیبایی بینی اقدام می کنند. در حالی که بینی این افراد، غالبا طبیعی و در تناسب با صورت آنها است.

وی ادامه داد: این دسته از افراد، وقتی عمل زیبایی بینی انجام می دهند، نه تنها چهره آنها بهتر نمی شود، بلکه از سوی همان اطرافیان و دوستان که آنها را مجاب به عمل زیبایی بینی کرده بودند، مورد ایراد قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نراقی با عنوان این مطلب که بهترین کاندیداهای جراحی زیبایی بینی کسانی هستند که دچار مشکلات تنفسی و بدشکلی های ظاهری بینی هستند، افزود: این افراد از عمل جراحی بینی توقع طبیعی دارند و آن داشتن بینی سالم با عملکرد طبیعی است.

وی تاکید کرد: بعضی بیماران تقاضای کوچک شدن بیش از حد بینی را دارند، تصریح کرد: این دسته از افراد متوجه نیستند که این اقدام، باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای آنها خواهد شد.

نراقی گفت: جراحی بینی باید به شکل کاملا طبیعی انجام شود و در نهایت منجر به رفع ناهنجاری ها شده و بعد از عمل کسی متوجه نشده باشد که شخص، عمل زیبایی بینی انجام داده است.

رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران، ادامه داد: وجود تقاضای بسیار زیاد برای جراحی زیبایی بینی، باعث شده که یک عده از پزشکان فاقد تخصص وارد این عرصه شوند و جراحی زیبایی بینی انجام دهند.

نراقی، به متقاضیان جراحی زیبایی بینی توصیه کرد قبل از هر اقدامی، تحقیق و مطالعه لازم برای انجام عمل را داشته باشند. زیرا، اگر عمل اول مشکل پیدا کند، اصلاح مشکل سخت خواهد شد.

وی افزود: روش های قدیمی جراحی زیبایی بینی، بیشتر مبتنی بر برداشتن بافت های بینی بوده است تا بینی کوچک شود که همین مسئله در دراز مدت، مشکلاتی را برای بیمار به وجود می آورد. اما، در حال حاضر، این روش ها جای خودشان را به روش هایی داده اند که به جای کوچک کردن بینی، جراحی را متناسب با چهره فرد انجام می دهند و رضایت بیشتری به همراه دارد.

نراقی، از عمل زیبایی بینی به عنوان سخت ترین جراحی صورت نام برد و گفت: در روش های جدید، زمان عمل طولانی تر شده و به جای برداشتن بافت های بینی، این بافت ها را جابجا می کنند. از همین رو، نیاز به دقت و حوصله و همچنین زمان کافی برای انجام عمل است.

وی با تاکید بر اینکه عوارض جراحی هیچگاه به صفر نمی رسد، تصریح کرد: در جراحی های غیرعلمی، نیاز است برای تنفس بیمار که دچار مشکل شده، جراحی سنگین انجام داد و غضروف مورد نیاز بینی را از دنده یا لاله گوش برداشت و پیوند زد.

رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران، ادامه داد: معمولا جراحی بار دوم، حداقل ۲ تا ۳ برابر بیشتر از عمل اول زمان می برد و این مسئله علاوه بر عارضه هایی که برای فرد دارد، نظام سلامت را دچار مشکل و هزینه های زائد می کند. بطوریکه اتاق های عمل اشغال شده و هزینه های سلامت بالا می رود.

کد خبر 4460182 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: جراحی بینی راینولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟

بورس از جمله ابزار‌ها یا بازار‌هایی است که می‌تواند تولید را رونق داده و به رشد نقدینگی در اقتصاد کشور کمک کند، اما اینکه جذب سرمایه توسط شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذار چگونه به رونق به تولید و هدایت نقدینگی کمک می‌کند، موضوعی است که از یک کارشناس بازار سرمایه پرسیده‌ایم.

علی صادقی کارشناس بورس با اشاره به اینکه قاعدتا بورس از شرکت‌هایی تشکیل شده که از بسیاری از تولیدی‌های بزرگ هستند و نیاز به جذب سرمایه دارند، اظهار کرد: وقتی در بورس عرضه‌ای صورت می‌گیرد قاعدتا آن مقداری که خود شرکت نیاز به نقدینگی و جذب سرمایه دارد می‌تواند این کار را با تمهیداتی اگر باشد انجام دهد. 

وی ادامه داد: اما به طور کلی، یک شرکت چه تولیدی باشد چه سرمایه‌گذاری چه مدل‌های دیگر، می‌تواند به واسطه بورس عملا جذب نقدینگی کند، وقتی این جذب نقدینگی انجام می‌شود منجر به رشد تولید شده، رشد تولید اگر اتفاق بیفتد می‌تواند هم باعث رشد موارد صادراتی شود و هم در اقتصاد تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد.

صادقی با تاکید بر اینکه دید مردم هم برای سرمایه‌گذاری باید این باشد که آن‌ها در شرکتی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شرکت مذکور از نظر تولید و خدمات می‌خواهد به کشور نفع برساند، یادآور شد: سرمایه گذار باید بداند کسب نتیجه زمان بر است تا هم سود نقدی به سرمایه گذار اختصاص یابد هم قیمت سهام سرمایه گذار تغییر می‌کند. 

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، در این مرحله شرکت‌هایی که سودآور هستند بهتر می‌توانند عمل کنند، زیرا با جذب سرمایه‌ای که انجام می‌دهند سرمایه را افزایش داده، مستقیم و سریع سرمایه‌شان را به سود تبدیل می‌کنند، اما شرکت‌های زیان ده نیاز به زمان زیادی دارند که بخواهند شرایط را برگردانند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی