Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب درخشان نیکولا وچویچ در آموی سنتر فلوریدا. 

طرفداری- پس از چند هفته پیروزی، لس آنجلس لیکرز این‌بار برابر اورلاندو مجیک شکست خورد.

تاریخ ورزشگاه ساعت

 یک‌شنبه 27 آبان | 18 نوامبر 2018

Amway Center - Orlando 3:30 بامداد گزارش بازی

پس از چند هفته نتیجه‌ گرفتن برابر تیم‌های مطرح شرق و غرب، لس آنجلسی‌های برای رویارویی با اورلاندو راهی سواحل جنوب‌شرقی ایالات متحده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورلاندو درحال حاضر به سختی برای حضور در میان 8 تیم برتر کنفرانس شرق تلاش می‌کند و یک بازی در فلوریدا، کار را برای لیکرز به شدت سخت می‌کرد. در کوارتر نخست بازی اما، این پرتاب‌های برندن اینگرام و لبران جیمز بود که پیروزی را برای لیکرز به ارمغان آورد و آن‌ها موفق شدند با نتیجه 25-31 در این کوارتر به پیروزی برسند. پیروزی‌ای که البته در کوارتر دوم جبران شد و شکست 37-22 در این کوارتر، باعث شد نیمه اول با برتری اورلاندو با اختلاف 9 امتیاز به پایان برسد.

در کوارتر سوم نیز پیروزی 38-28 کار را به نوعی تمام کرد تا پیروزی با اختلاف شش امتیاز در کوارتر چهارم باعث نشود لیکرز پیروز این دیدار باشد. در این دیدار، نیکولا وچویچ با کسب 36 امتیاز، یکی از موثرترین بازیکنان اورلاندو بود. گفتنی است اورلاندو در دیدارهای بعدی خود، در خانه به مصاف نیکس و رپترز خواهد رفت که از نظر دیدارهای درون‌کنفرانسی، بازی‌های مهمی برای این تیم جنوبی به حساب خواهند آمد. لیکرز نیز بازی‌های حساسی برابر میامی هیت و کلیولند کاوالیرز خواهد داشت. لس آنجلسی‌ها این فرصت را دارند که حدود ده روز دیگر، در استپلس آره‌نای لس آنجلس انتقام این شکست را از اورلاند بگیرند.

آمار بازی  تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند لس آنجلس لیکرز %47.8 %33.3 14 41 اورلاندو مجیک %53.8

%34.4

13 41

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 22 لبران جیمز 7 برندن اینگرام 6 اورلاندو مجیک نیکولا وچویچ 36 دی.جی آگستین 7 نیکولا وچویچ 13

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف

روستوف با گل رونالدو پیروز شد، اما مصدومیت محبی کام شیرین این پیروزی را تلخ کرد!

طرفداری | تیم فوتبال روستوف در دیداری حساس در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، با نتیجه یک بر صفر از سد فکل گذشت.

تنها گل این بازی در دقیقه 83 توسط= رونالدو مهاجم 23 ساله برزیلی به ثمر رسید تا روستوف سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

اما در نقطه مقابل، محمد محبی، وینگر ایرانی روستوف، در دقیقه 68 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. شدت مصدومیت محبی و مدت زمان دوری او از میادین، طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

با این پیروزی، روستوف 34 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار گرفت. زنیت با 47 امتیاز صدرنشین است و کرسنودار با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!
  • پیروزی تیم بسکتبال لیکرز مقابل ممفیس
  • لیگ NBA| لیکرز و اسپرز پیروز شدند