Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر انتقامجو صبح دیروز در برابر قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت تا به اتهام قتل عمد محاکمه شود.

به گزارش گروه جنایی رکا، حادثه Incident اسید پاشی سال 93 در یکی از بوستان‌های جنوب تهران رخ داد. خیلی زود مصدوم به بیمارستان انتقال یافت، متهمان که دو دختر جوان بودند خیلی زود دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان در بازجویی به کارآگاهان گفت: چند ماه قبل با پسر جوانی دوست شدم او مدتی بعد به من تعرض کرد واز این ماجرا‌ها فیلم وعکس تهیه کرده بود که همین موضوع باعث ترس ونگرانی من شده بود بعد از مدتی پسر جوان غیبش زد. تا این‌که خواهر اورا پیدا کردم ودر یک بوستانی در جنوب تهران به همراه خواهرم با او قرارگذاشتم تا درباره این موضوع با او صحبت کنم اما باهم درگیر شدیم بعد مایع شوینده‌ای را که همراهم بود روی صورتش ریختم.

این متهم بعد از چند روز بازداشت با قرار وثیقه آزاد شد تا این‌که مصدوم در بیمارستان به خاطر عمق جراحتی که داشت فوت کرد وعامل اسید پاشی این بار به اتهام قتل Murder عمد وخواهرش که در این درگیری حضور داشت به اتهام معاونت در قتل دستگیر شدند.

صبح دیروز این متهم وخواهرش پس از صدور کیفرخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge قربانزاده و با حضوریک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص عامل جنایت Crime شدند سپس متهم در جایگاه ایستاد وگفت: برادر مقتول با من رابطه برقرار کرده بود اما بعد از این ماجرا ناپدید شد. من وقتی با خواهر مقتول برسر این ماجرا در پارک باهم درگیر شدیم مواد شوینده را برروی صورتش ریختم نمی دانستم این مواد اسید است وباعث مرگ او می‌شود.خواهر اوهم در برابر قضات ایستاد وبا تکرار حرف های خواهرش گفت من هم نمی‌دانستم این مواد اسید است.ما قصد قتل نداشتیم.

پس از پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راز عجیب شکم برآمده این زن چه بود؟! +فیلم(16+) زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس مردم دختر 15 ساله را از چنگ مرد 51 ساله در خیابان در آوردند+فیلم شوخی جالب حسن روحانی با رئیس جمهور عراق+عکس به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس اولین تصاویر از تکه‌های بدن خاشقجی هنگام سلاخی+عکس( 16+) مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی حادثه Incident فیلم قتل Murder قاضی Judge جنایت Crime پسر دختر جوان خواهر تهران علاقه عکس فیلم ایران مرد ساعت مردان انتشار تصاویر زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش

خیریه همت رضاشهر با ارسال نامه ای به عصر ایران، خواستار کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش شده است.

در این نامه آمده است:

احتراماً به استحضار می رساند سرکار خانم الف  س ۶۳ ساله بی سرپرست دارای هفت فرزند مستأجر خدمت شما معرفی می گردد.

این مادر چندین ساله در ناحیه لگن و اندام تحتانی درد شدید دارد بطوریکه کاملا زمین گیر شده و نانی که با کار کردن در منازل تهیه می کرد قطع شده است.

متأسفانه  دو دختر ۳۸ ساله و ۳۵ ساله ایشان بنام زهرا و حمیده بیمار هستند  که به شدت برای این خانواده مشکلاتی بوجود آمده است.

دختر اولش روی صورتش یک دانه قرمز بوده که زخم شده و با بی توجهی بزرگ شده که بعدا تشخیص سرطان داده شده و کم‌کم تمام سمت راست صورتش رو عفونت گرفته بطوریکه یک چشم خود را از دست داده درحال حاضر عفونت به گردن و گوش افتاده که گوش راست شنوایی ندارد.

دختر دوم ۳ سال پیش در تصادف قطع نخاع شده و زمین گیر شده بطوریکه دائم پوشک می شود و بچه های این ها بیشتر اوقات بدلیل فقر مطلق تغذیه ضعیفی دارند.

این مادر برای درمان خودش و دخترانش تمام لوازم منزل را فروخته است وبرای ادامه زندگی هیچ راه دیگری ندارند بجز کمک و یاری شما نیک اندیشان محترم.

خواهشمند است باتوجه به اینکه این خانواده در فقر مطلق  و بیمار هستند لطفا عنایت ویژه داشته باشید ویاری گر این خانواده باشیم.

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید.

شماره حساب خیریه 2042187340 شماره کارت خیریه 6104337733573958
شماره شبای خیریه IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • انتقام وحشتناک عقاب از کلاغ پس از کشته شدن جوجه‌اش (فیلم)
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • نقش غرب در جنایت تجاوز صهیونیست‌ها به زنان غزه
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • جبهه مقاومت انتقام تجاوز به زنان فلسطینی را می‌گیرد