Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@23:41:01 GMT

پای این زن دیگر در زندگی خاشقجی باز شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۰۲۷

پای این زن دیگر در زندگی خاشقجی باز شد!

هنوز ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی روشن نشده که معمایی جدید در زندگی این روزنامه نگار منتقد عربستانی شکل گرفته است.

به گزارش شریان نیوز، جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد عربستان بیش از چهل روز پیش به کنسولگری عربستان مراجعه کرد. او به دنبال آشنایی با یک زن ترکیه ای به نام  خدیجه چنگیز و در جهت ثبت ازدواج با وی برای  تایید مدارک خود به کنسولگری کشورش در ترکیه مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فیلم ورود او به کنسولگری موجود است اما تصویری از خروج او منتشر نشده است.

امروز در حالی که به روایت برخی از سایت‌های خبری تصاویری مربوط به زمان قطعه قطعه شدن او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، خبری دیگر در مورد زندگی شخصی این روزنامه نگار منتقد عربستانی توجه ها را به خود جلب کرد. برخی از منابع غیررسمی عرب‌زبان عکس‌هایی از زنی به نام «حنان» را در کنار جمال خاشقجی منتشر کردند. در توضیح این تصاویر نوشته شده که این زن ادعا کرده است همسر خاشقجی بوده است.

این زن بیان کرده در ماه ژوئن گذشته در دانشگاه اسلامی واشنگتن با خاشقجی ازدواج کرده است. این زن مصری به روزنامه واشنگتن پست گفته، دلیل افشاگری اش این است که به عنوان یک زوجه مسلمان، درصدد احقاق حقوق خود و اعتراف به آن است. این زن  مصری پیامک های خود با خاشقجی و همچنین تصاویری مربوط به مراسم ازدواجش با او را منتشر کرده است اما نام کامل خود را بیان نکرد. 

ادعاهای منتشر شده هنوز از سوی منابع رسمی یا خانواده خاشقجی تایید نشده است. 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست

کوئنتین تارانتینو «منتقد سینما» را که قرار بود دهمین فیلم و آخرین فیلم سینمایی وی باشد، کنار گذاشت.

به گزارش مهر، کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آن‌ها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند