Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع السد با دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا جزو سه نامزد نهایی برای انتخاب مرد سال فوتبال قاره کهن در سال 2018 قرار دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از استاد الدوحه، در حالی که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی سه نامزد نهایی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 را اعلام نکرده اما روزنامه قطری از نامزد شدن بازیکن السد سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد الدوحه نوشت که عبدالکریم حسن، مدافع چپ پای السد به خاطر درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و هچنین تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر جزو سه نامزد نهایی انتخاب برای مرد سال آسیا است.

این روزنامه قطری نوشت که مدافع السد با دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مراسم انتخاب بهترین بازیکن مواجه شده و حضور او در بین سه گزینه نهایی قطعی است بدون این که از دیگر گزینه‌ها  سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران شانس بالایی برای دستیابی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد او هم در بین سه گزینه نهایی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر عبدالکریم حسن كنفدراسيون فوتبال آسيا مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال