Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@11:12:31 GMT

سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۲۴۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بازی با مار سمی یک مارگیر تماشاچی جوان را به کام مرگ کشاند. این پسر جوان هنگام خودنمایی با مار جانش را از دست داد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

یک جوان هندوستانی که در مقابل دوستانش در حال خودنمایی با یک مار سمی بود در اثر حمله مرگبار مار جانش را از دست داد. این جوان 24 ساله که قصد داشت با بازی با این مار مرگبار دوستانش را تحت تاثیر توانایی اش قرار دارد با حمله ناگهانی این مار غافلگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ویدئویی که منتشر شده است این جوان را در حال بازی با مار نشان می دهد. در حالی که تعدادی در اطراف او جمع شده اند او با گرفتن بدن مار تلاش می کند که نشان دهد که کاملا بر این حیوان احاطه دارد. در ادامه در حالی که او مار را به گردن خود می اندازد شروع به تعقیب دوستانش می کند و لحظاتی بعد توسط مار مورد حمله قرار می گیرد. این حادثه Incident در ایالت " آندهارا پرادش" هندوستان رخ داد.
بنا به گزارش تایم هندوستان این مرد جوان در لحظه ای که مورد حمله مار گرفت به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت. این جوان که هویتش هنوز مشخص نشده است پس از این حادثه به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان او ناکام ماند. بنا به گزارش پلیس Police محلی هندوستان این مار در واقع متعلق به یک مارگیر 50 ساله با نام " گوروندهام رامش آلایز رامای" بود که درحال نمایش با این مار برای بدست آوردن پول بود. ظاهرا هنگامی که این مارگیر در حال نمایش با مار بود این مرد جوان با دوستانش از راه می رسند و قربانی از او درخواست می کند برای لحظاتی مار به او بدهد. مرد جوان پس از گرفتن مار از مارگیر اقدام به خودنمایی و سپس تعقیب دوستانش می کند که در ادامه جانش را از دست می دهد.
گفتنی است؛ بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان اگر چه این حادثه قتل Murder تلقی نمی شود اما این مارگیر بدلیل سهل انگاری باید تحت محاکمه قرار گیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس چاق‌ترین استان ایران کجاست؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم پدر همدانی، زانوی دخترش را با دریل سوراخ کرد ! بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس راز عجیب شکم برآمده این زن چه بود؟! +فیلم(16+) یارانه نوزادان امشب واریز می شود تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police قتل Murder اخبار حوادث جوان فیلم سمی خودنمایی مار عکس فیلم مرد ساعت مردان انتشار تصاویر ایران زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟

معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف نکاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد:، اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش‌های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه‌ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می‌دهد؛ در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روز‌ها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • وقتی «وعده صادق» زبان مشترک ایران، افغانستان و هندوستان شد
  • خودنمایی ترامواهای جدید در سارایوو
  • خودنمایی بهار زیبا در باغ لاله‌های اراک