Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@20:45:18 GMT

تلخ ترین مرگ برای مرد آذری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۳۶۱

رکنا: مرد آذربایجانی وقتی خبر مرگ برادرش را شنید ایست قلبی کرد و درگذشت.

به گزارش رکنا، روز گذشته مرد میانسالی در روستای لروم شهرستان هوراند آذربایجان شرقی در یک حادثه Incident رانندگی در جاده سامبران این شهرستان بر اثر شدت جراحات وارده جان می دهد، متاسفانه پس از با خبر شدن برادر بزرگتر متوفی از این حادثه، او نیز بر اثر ایست قلبی فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 چاق‌ترین استان ایران کجاست؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم راز تابوت های آویزان مردگان از کوه ها چیست؟ زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! میزان افزایش حقوق کارمندان در سال آینده بیشتر از چند سال گذشته است !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident فوت مرگ مرد ایست قلبی برادر عکس فیلم مرد ساعت مردان انتشار تصاویر ایران زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران برابر ترکمنستان با ۷ گل به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال اجوانان بانوان ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!