Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:57:06 GMT

بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۴۶۳

بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

رکنا: تهیه‌کننده کنسرت امید حاجیلی اعلام کرد رییس ارشاد بابلسر گفت کنسرت شاد است، بابلسر ظرفیت برگزاری آن را ندارد.

امیر توسلی صاحب امتیاز مجموعه ایران‌مجوز و وکیل موسسه صدا نت سکوت گفت: از آغاز پیگیری روند اخذ مجوز، مشکلاتی پیرامون خواننده مورد نظر مجموعه ما مطرح شد که شایسته مردم مازندران به ویژه بابلسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آن که مجموعه ما در سال گذشته بیشترین کوشش را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در بابلسر با توجه به شرایط شهری و حفظ آرای تمامی اقشار مردم داشته، که تا کنون با پشتیبانی بی‌مثال مسئولین شهری همراه بوده است.

برنامه‌هایی همچون اولین جشنواره_موسیقی در نوروز97 در مجتمع میزبان و بانک کشاورزی ( تک اجرای بهنام بانی که با همراهی یکی از همکاران عزیز بابلسری‌مان انجام شد) و دو اجرای هنری رسیتال گیتار کلاسیک سپهر نیکیان و گروه ریل در سبک جاز به سرپرستی این جانب، استند آپ کمدی حسن ریوندی و... که امیدواریم آغازی بر روند ممتد اجراهای موسیقی به ویژه با عیار هنری بیشتر باشد.

کوشش‌های ما برای برگزاری اجرای امید حاجیلی به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) بیشتر از دوماه پیش آغاز شد. که با توجه به مباحث متداول برگزاری کنسرت‌ها در ایران به ویژه مازندران، تمامی راه‌های لازم برای تعامل همه‌جانبه با مسئولین محترم استانی و شهرستانی آغاز شد.

ما برای برگزاری سالن‌های مجتمع بانک کشاورزی و متل بانک‌ملی را در نظر داشتیم که با توجه به تعمیراتی که مربوط به اطفاء حریق در سالن بانک کشاورزی می‌شد، سالن قابل استفاده نبود و سالن متل بانک ملی را نیز با توجه به نقطه نظرات ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با وجود دریافت رضایت‌نامه به سالن میزبان تغییر دادیم که با توجه به تجربه شیرین عید امسال در این مجتمع به نظر مشکلات به سر آمده بود.

اما با وجود تلاش‌های بسیار، رییس محترم اداره ارشاد در پاسخ به ما در مراجعات مکرر اینگونه پاسخ دادند که خواننده شاد است و بابلسر در حال حاضر ظرفیت برگزاری آن را ندارد.

این در حالی است که بسیاری از مسئولین شهرستان با برگزاری این کنسرت موافق بودند و همین جمله توسط اهالی باغیرت دست به قلم بابلسر، رسانه‌ای شده است.

حال آن که عید امسال اجراهایی همچون بهنام بانی و دیگر دوستان را داشتیم که به معنایی شاد بودند و آوازخوان مذکور در تمام ایران بدون هیچ استثنایی به اجرای برنامه می‌پردازد. در نهایت این روند به متضرر شدن مجموعه ما و محروم کردن مردم از شادی در شب میلاد حضرت رسول (ص) انجامید.

فعالیت فرهنگی هنری در حوزه موسیقی تنها برگزاری اجراهای پاپ نیست. مجموعه ما در سال گذشته حدود ۴۰ اجرا از گلوگاه تا رامسر داشته که بیشتر آنها هنری بوده و از هنرمندان جویای نام مازندرانی بهره برده‌ایم.

مجموعه ایران‌مجوز در سال جاری بیشترین حجم حوزه نشر موسیقی به صورت آلبوم، تک آهنگ، موزیک ویدئو و... را در استان داشته است و تمرکز ما در آینده بر حمایت هنرمندان بومی مازندران به ویژه بابلسر و فریدون‌کنار در حوزه تولیدات و اجراهای هنری به ویژه در سبک‌های کلاسیک، سنتی و بومی است.

برای برگزاری این کنسرت زمان بسیار اندکی مانده ولی در تلاش هستیم مردم بابلسر از این شادی محروم نشوند.

از همه مسئولینی که در این مدت همراه ما بودند تا مردم مازندران شاد شوند تشکر می‌کنیم./ منبع: بهارنارنج بابل اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 چاق‌ترین استان ایران کجاست؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس بیمار عصبی پزشک مشهدی را با چاقو سلاخی کرد+عکس شوخی جالب حسن روحانی با رئیس جمهور عراق+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خواننده هنرمندان تهیه کننده کنسرت بابلسر ارشاد امید حاجیلی عکس فیلم مرد ساعت مردان انتشار تصاویر ایران زن تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • تولید مجموعه‌های نمایشی با محوریت عملیات «وعده صادق» در دستور کار قرار دارد
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟