Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:35:01 GMT

خودروهای حامل اتباع غیرمجاز 6 ماه توقیف می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۴۷۳

خودروهای حامل اتباع غیرمجاز 6 ماه توقیف می شود

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: خودروهایی که اقدام به حمل و جابجایی 2 نفر یا بیشتر از اتباع بیگانه غیرمجاز کنند برابر قانون به عنوان مشارکت در امر قاچاق انسان دستگیر و وسیله نقلیه مورد استفاده نیز به مدت 6 ماه توقیف می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیرجان در راستای اجرای طرح جمع آوری و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز و با هدف ارتقا ضریب امنیتی جامعه 2 هزار و 793 تبعه غیرمجاز افغان را طی هفت ماه گذشته دستگیر و از کشور طرد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اجرای این طرح در شهرستان سیرجان موجب کاهش برخی از جرائم شده است.
فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد: هرگونه واگذاری اماکن مسکونی، مراکز تجاری، ساختمان ها، مشارکت در فعالیت های تجاری و پناه دادن به اتباع خارجی بدون مجوز از نیروی انتظامی و اداره کل اتباع خارجی استانداری و استملاک اموال غیرمنقول و منقول توسط اتباع خارجی با هر عنوان ممنوع است.
سرهنگ ایران نژاد گفت: بکارگیری افاغنه غیرمجاز و فاقد پروانه کار در واحد صنفی توسط کارفرمایان ممنوع است و کارفرمایان در صورت بی توجهی به مقررات به ازای هر روز 178 هزار تومان جریمه خواهند شد.
3029/7435

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي و انتظامي اتباع غيرمجاز سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی

جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی نمودن طرح جمع آوری وبازگشت اتباع غیر مجاز به کشور مبداء در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با  اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از نیمی از اتباع یاد شده از کشور خارج گردیده اند از دستگاههای مرتبط درخواست کرد تا در سال جاری طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمانبندی چگونگی شناسایی و جمع آوری را به تفکیک شهرستان های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی