Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت سیاسی وزارت کشوراعلام کرد: انتصاب مدیران تابع عوامل بسیاری است و نصب فردی به یک سمت به معنای انکار توانایی های دیگران نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در پی درج گفت و گویی در روزنامه آرمان در نقد انتصاب مدیران این وزارتخانه معاونت سیاسی وزارت کشور در جوابیه ای اعلام کرد: ستون نویس روزنامه آرمان امروز ، نگاه و شیوه عملکرد وزارت کشور را عامل کم توفیقی دولت در این حوزه معرفی کرده، علت آن را در نحوه گزینش مدیران توسط وزیر محترم کشور دانسته است که به زعم ایشان بر پایه سابقه تعامل و دوستی بوده و به ارتقای افاضل منجر نگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف نظر از این که این گونه مدعیّات کلّی بدون ذکر مصادیق مثبته نمی تواند مبنای ارزیابی عملکرد پنج ساله یک وزارت خانه قرار گیرد، مفروضات نادرست مقاله نیز پرسش برانگیز و محل مناقشه است.

 

شکی نیست که انتصاب مدیران، عموماً و مدیران وزارت کشور، خصوصاً تابع عوامل بسیاری است و نهایتاً گزینش و نصب فردی به یک سمت به معنای انکار توانایی های دیگران نیست. وانگهی نویسنده محترم بر اساس چه معیاری مدعی شده است که مدیران فعلی وزارت کشور نسبت به همتایان شان نقطه قوتی در کارنامه خود ندارند؟

 

نکته دیگر این که سابقه تعامل و دوستی در انتخاب مدیران، فی نفسه امری منفی محسوب نمی شود و چه بسا باعث تسهیل و روان تر شدن امور گردد. شناخت عمیق مدیران ارشد از مدیران میانی موجب تعامل و در نتیجه ارتقاء سطح عملکرد ها می گردد. شیوه ساری و جاری وزارت کشور در گزینش و نصب مدیران، عبارت است از رعایت مصالح عامّه و اصل شایسته سالاری و استفاده از نیروهای داخل مجموعه با پیشینه اجرایی مؤثر و درخشان می باشد. ذکر این نکته نیز ضروری است که موفقیت امری نسبی است و آنچه مهم است قرار گرفتن در مسیر درست امور می باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد شیراز بیرجند 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی خراسان جنوبي تامین اجتماعی آمریکا جوابیه انتصاب وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است

به گزارش خبرآنلاین ،طبق اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ هزار و۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

ایسنا در خبری نوشت:بر اساس این گزارش، از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو وتعداد ۲ رویداد پنج قلو بوده است.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: بر این اساس حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با ۵ هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با ۳ هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با ۳ هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس گزارش مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال، بر اساس آمارهای سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896474

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • این شهر رکورددار چندقلوزایی در کشور است
  • تهران، رکورددار چندقلوزایی در کشور
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است