Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@09:07:23 GMT

10 ورزشکار ثروتمند جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۶۲۲

10 ورزشکار ثروتمند جهان

مسی و رونالدو تنها پایین تر از می ودر قرار دارند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با درآمدهای هنگفت خود نه تنها در فوتبال، بلکه در میان اکثریت ورزشکاران دنیا متمایز هستند. طبق آخرین لیست اعلامی از سوی فوربس، مسی و رونالدو در رده دوم و سوم پردرآمدترین ورزشکاران دنیا هستند.

 

در این لیست، فلوید میودر بوکسور با ۲۸۵ میلیون دلار درآمد سالیانه در صدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این مقدار، تنها ۱۰ میلیون سهم تبلیغات و حضور او در برنامه هایی است که برای وی منفعت مالی دارد. بعد از او، لیونل مسی با ۱۱۱ و کریس رونالدو با ۱۰۸ میلیون دلار قرار دارند. سهم دستمزد مسی ۸۴ میلیون و رونالدو ۶۱ میلیون است. اما رونالدو در زمینه تبلیغات نسبت به مسی که ۲۷ میلیون درآمد دارد، بیشتر سود کسب کرده و درآمدی ۴۷ میلیونی داشته است.

کانر مک گرگور که در ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) فعالیت دارد، در رده چهارم است. نیمار با ۹۰ میلیون دلار در آمد در رده بعدی است. لبرون جیمز (بسکتبال)، راجر فدرر (تنیس)، استفن کری (بسکتبال)، مت رایان و متیو استافورد (فوتبال آمریکایی) در رده های ششم تا دهم قرار دارند.

جالب اینجاست که بازیکن بعدی در این لیست که از رشته فوتبال دیده می شود، گرت بیل است که در رده ۳۵ قرار دارد. او درآمدی ۳۴،۶ میلیون دلاری را دارد.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف بازیکنان فوتبال بوکس ثروتمند جهان فوتبال کانر مک گرگور کریستیانو رونالدو لیونل مسی نیمار ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان