Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای طراحی چمدان‌های هدیه عروس به خانواده داماد در حدود ۲۳۰ هزارپوند هزینه کردند. این عروسی یکی از لوکس‌ترین و پرخرج‌ترین‌ها در مسکو بوده است. آفتاب‌‌نیوز : در هفته گذشته عروسی باشکوهی در چچن برگزار شد. این عروسی یکی از لوکس‌ترین و پرخرج‌ترین‌ عروسی‌ها در مسکو بوده است. تنها برای طراحی چمدان‌های هدیه عروس به خانواده داماد حدود ۲۳۰ هزارپوند هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن باشکوه، که مطابق با سنت‌های چچن برگزار شده بود هیچ گونه مشروبات الکلی سرو نشد و عروس فقط ایستاده بود و سخنی نمی‌گفت. با توجه به رسم و رسوم چچنی ها، داماد کنار عروس نبود و پس از مراسم او را همراهی کرد.
آینا عروس ۲۲ ساله که برادر زاده سرمایه‌دار معروف " Umar Dzabrailov" است با دو لباس عروس به قیمت ۳۵۰ هزار پوند که طراحان لبنانی برای او آماده کرده بودند ظاهر شد.
طراحان ابتدا برای او لباسی با دامنی شفاف طراحی کردند، اما "آینا" قبل از مراسم عروسی مدل آن را تغییر داد. او از جواهراتی که گالری" Graff Diamonds" یک برند انگلیسی ساخته است، استفاده کرد. عروس به همراه مادرش برای این مراسم از مغازه‌های میلان و پاریس و دبی خرید کرد.
"آینا" در این مراسم بسیار جدی ظاهر شد. همانطور که رسوم چچن می‌گوید که عروس باید بسیار متین و مؤقر رفتار کند و ساکت باشد. او فقط می‌تواند لیوانی آب به مهمانان تعارف کند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داشته باشد. او برای ایستادن جایگاه مخصوص داشت و در رقص‌هایی که زنان و مردان نباید به هم زیاد نزدیک شوند شرکت نکرد.
حدود ۶۰۰ مهمان در این جشن دو روزه شرکت کردند و گفته می‌شود عروس هدایای خود را در چمدان‌هایی با برند‌های " Louis Vuitton, Etro ,Versace " به روسیه آورده است. مهمانان در طول مراسم به عروس و داماد هدایایی می‌دهند. زنان بیشتر لوازمی که برای خانه نیاز است و مردان پول یا گوسفند می‌دهند.


فرادید کد خبر: ۵۵۷۳۲۱ تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرخرج ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معاون وزیر خارجه ایران ۱۸ آوریل به مسکو سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زورآزمایی روسیه و آمریکا در شورای امنیت این بار به نفع ایران

بر اساس این گزارش، معاون وزیر خارجه ایران در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227368 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • دلیل دفاع آوینی از فیلم «عروس»/«مریم مقدس» بازار ترکیه را فتح کرد
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی