Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:41:51 GMT

همایش برترین انتخاب در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۶۹۸

همایش برترین انتخاب در قم برگزار شد

قم ـ ایرنا ـ همایش برترین انتخاب، شنبه شب همزمان با سالروز ازدواج آسمانی پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) با حضور جمعی از هنرمندان کشورمان و قشرهای مختلف مردم در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاد حوزه علمیه قم در این همایش با بیان این که مقام و منزلت حضرت خدیجه(س) آنچنان که شایسته است در جامعه شناخته شده نیست، اظهار داشت: توجه به شخصیت، مجاهدت و ایثارگری ایشان در راه اسلام همواره مورد تاکید علما و بزرگان دین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) با جان و مال و همه هستی خود در زمان جاهلیت از پیامبر گرامی اسلام(ص) دفاع کرد.
وی با بیان این که با برگزاری چنین آیین هایی به نام و یاد حضرت خدیجه(س) در واقع به پیامبر اکرم(ص) تقرب می جوییم، تصریح کرد: شهر مقدس قم باید پایگاه و الگویی برای صدور سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سراسر جهان باشد.
وی در پایان با اشاره به راه اندازی موسسه خیریه حضرت خدیجه(س)، جایگاه با عظمت ایشان به عنوان ام المومنین را مورد توجه قرار داد و گفت: در این موسسه اقدام های بسیاری به ویژه در زمینه ازدواج انجام شده است و امیدواریم خیرین کشورمان هرچه بیشتر برای امر ازدواج جوانان حضور و مشارکت داشته باشند.
در این همایش که با هنرمندی رضا ذریه، اجرای سید علی ضیاء و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار شد، مهران غفوریان از بازیگران طنز کشور و جناب خان(شخصیت عروسکی برنامه خندوانه) نیز به عنوان مهمان ویژه حضور یافته بودند که برنامه آنها از سوی حاضران در سالن مورد تشویق و استقبال بسیاری قرار گرفت.
همچنین در این همایش، تعدادی از کسانی که بتازگی ازدواج کرده بودند نیز حضور داشتند و هدایایی از جمله هزینه سفر به مشهد مقدس به آنها اهدا شد.
8146 / 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي همايش قم برترين انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالم انتخاب به موقع برگزار شد/والیبال با چالش روبه‌رو نشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال و مشخص شدن رئیس جدید این فدراسیون در پایان این مجمع گفت: به همه دوستان خسته نباشید می‌گویم، تمام کسانی که در چهار سال گذشته یار ما بودند، توفیقات ما با همراهی‌های آنها محقق شد. به میلاد تقوی تبریک می‌گویم او از نسل مدیران جوان ورزش است. امیدوارم از تمامی ظرفیت ورزش استفاده کند تا آرمان‌های والیبال ایران محقق شود.

وی ادامه داد: از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم که اجازه نداد والیبال دچار چالش شود و به موقع انتخابات برگزار شد. از معاونین هم تشکر می‌کنم. تقوی از امروز سکان والیبال را برعهده می‌گیرد تا بتواند کشتی والیبال را به آرامش برساند و آرمان‌های تبیین شده این رشته ورزشی را محقق کند.

کد خبر 6056226 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دعای بدون عمل سرانجامی ندارد
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • خوشحالم انتخاب به موقع برگزار شد/والیبال با چالش روبه‌رو نشد