Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام گردون‌زاده که برگزاری نمایشگاه نقاشی «واکاوی» را در گالری «شلمان» برعهده دارد به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر هنری از ۷ هنرمند است که از ۲ آذرماه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقاشی‌های این نمایشگاه به سبک انتزاعی است، اظهار کرد: با اینکه تابلوها ابعاد مختلفی دارند اما می‌توان وجه اشتراک همه آنها را انتزاعی بودنشان دانست که همچون آیینه‌ای نگاه شخصی، احساسات و نیازهای خالقانشان را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردون‌زاده در معرفی هرچه بیشتر نمایشگاه «واکاوی» تاکید کرد: آثار این نمایشگاه احساسات و هیجان‌های ‌درونی هفت هنرمند است که با استفاده از رنگ و نشانه‌های تصویری، به شکل انتزاعی خلق شده‌اند.  

وی بیان کرد: روح و عقل هنرمند، آزادانه در حال واکاوی درون و پیرامونش است و از این طریق ذهن خود را در قالب آثار هنری منعکس می‌کند، به طوریکه هر مخاطب به برداشتی متفاوت از هر اثر می‌رسد.

گردون‌زاده درباره خالقان این آثار تصریح کرد: 20 تابلوی نقاشی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود که شامل آثاری از پگاه آقامحمدی، حسین آقایی‌پور، مینا حسن‌زاده، احمد حسینی، ملیحه رستمی، مریم رئوفی و سوسن شریفی می‌شود که هریک تاکنون نمایشگاه‌های متعددی برگزار کرده‌اند.

برگزارکننده نمایشگاه «واکاوی» در پایان گفت: در این نمایشگاه آثار هنری ضمن نمایش، به فروش هم می‌رسد. البته در حال حاضر آثار هنری هنوز برای نصب روی دیوار ارایه نشده اما با رسیدن تابلوها قیمت‌گذاری آن‌ها از روز پنجشنبه ۱ آذرماه، آغاز خواهد شد.

نمایشگاه «واکاوی» از ۲ تا ۷ آذرماه در گالری شلمان به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ برپا می‌شود.

کد خبر 4461021

منبع: مهر

کلیدواژه: تابلو گالری شلمان نمایشگاه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خلق آثار هنری با ضایعات غیرقابل استفاده
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • بازسازی آثار هنری باغ موزه مینیاتور
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • طبیعتِ متفاوت فریده لاشایی را ببینید
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • ۷ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • گپی با محمد مهدی رسولی، نقاش و هنرمند، در «شبهای فرهنگ»