Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@09:42:36 GMT

حادثه مرگبار برای مسئول پلیس فتای نطنز + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۸۵۶

حادثه مرگبار برای مسئول پلیس فتای نطنز + عکس

رکنا: ساعتی پیش بر اثر واژگونی خودرو و ترکیدگی لاستیک مسئول پلیس فتای شهرستان نطنز جان باخت

به گزارش رکنا، در این حادثه Incident ستوانیکم محمد جواد سربلوک مسئول پلیس Police فتای ناحیه انتظامی شهرستان نطنز بعد پایان یک روز کاری در مسیر نطنز -کاشان با واژگونی خودرو و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه یکی دیگر از سرنشینان خودرو مصدوم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث پلیس عکس شهرستان مرگبار واژگونی خودرو عکس فیلم مرد ساعت ایران مردان تصاویر انتشار پسر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله‌ و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، روح الله ملانوری اظهار کرد: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر وجود فروچاله و بارش‌های فراوان باران در روزهای اخیر دچار ریزش شد.

وی گفت: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.

مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیروهای عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه کرد.

ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

منبع: صدا و سیما

کد خبر 747933

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سؤالات کنکور
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان