Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دادستان نظامی استان گلستان گفت: چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تأمین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان وی به گرگان صورت گرفته با مقصران در هر مقامی مطابق قانون برخورد قاطع می شود.

به گزارش رکنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمدرضا محمودی اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس Police راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم Crime شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سفر پلیس Police سفر جرم Crime استان گلستان تصادف وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انتظامی مدیران عکس فیلم مرد ساعت ایران مردان تصاویر انتشار پسر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو

شرکت مدیران خودرو در خصوص حادثه خودرو ایکس ۵۵ پرو توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت مدیران خودرو طى اطلاعیه شماره یک خود در خصوص حادثه خودرو ایکس 55 پرو گفته است:

این شرکت به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس 55 پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاه ترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.

لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات، همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»