Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@09:13:59 GMT

شکایت دختر افغان از ۲ مرد ایرانی به اتهام تجاوز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۹۴۷

شکایت دختر افغان از ۲ مرد ایرانی به اتهام تجاوز

ساعت24 - هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده‌شدن خود از سوی دو سرنشین یک خودروی پژو405 خبر داد و گفت دو رباینده در پی اقدامات مجرمانه خود او را مورد آزار جنسی قرار دادند و پس از سه ساعت در خیابان رها و فرار کردند.

هفته گذشته دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی از ربوده‌شدن خود از سوی دو سرنشین یک خودروی پژو405 خبر داد و گفت دو رباینده در پی اقدامات مجرمانه خود او را مورد آزار جنسی قرار دادند و پس از سه ساعت در خیابان رها و فرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توضیح بیشتر گفت: من افغان هستم و در یک آرایشگاه کار می‌کنم. آن روز ساعت یک‌ونیم از محل کارم در یافت‌آباد خارج شده بودم. راننده خودروی 405 جلوی پایم ترمز کرد و من را به‌عنوان مسافر سوار کرد. غیر از راننده یک نفر در صندلی عقب بود.

پس از مسافت کوتاهی نفری که عقب نشسته بود، مرا تهدید کرد و آنها من را به جایی خلوت بردند. ‌هر دو سرنشین که آنها را نمی‌شناختم، به من تجاوز و بعد هم مرا در خیابان رها کردند. آن دو نفر سه ساعت من را نگه داشتند و بعد هم با تهدید به اینکه اگر به کسی چیزی بگویم، مرا خواهند کشت رهایم کردند.

در پی این شکایت بازپرس سهرابی پرونده را به اداره 16 پلیس آگاهی تهران ارجاع داد تا تحقیقات برای دستگیری دو آدم‌ربای متجاوز آغاز شود. در ادامه شاکی بار دیگر در اداره آگاهی تهران حاضر شد. دختر جوان بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در لابه‌لای اظهارات شاکی موفق شدند سرنخ‌هایی به دست آورند. از این رو مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی با دردست‌داشتن چند رقم از شماره پلاک خودروی آدم‌ربایان متجاوز تحقیقات وسیعی را برای شناسایی مظنونان آغاز کردند.

در نهایت با محدودشدن دایره مظنونان، مأموران موفق به شناسایی دو مظنون اصلی شدند و با زیرنظرگرفتن محل تردد آنها توانستند این افراد را دستگیر کنند. یکی از متهمان در بازجویی‌ها گفت: این دختر با دوست من در ارتباط بود و این‌طور نبود که ما او را بدزدیم. دختر جوان در پاسخ به این ادعا گفت من هیچ‌کدام از آنها را نمی‌شناختم. درحال‌حاضر هر دو متهم به دستور بازپرس سهرابی در بازداشت موقت به‌سر می‌برند تا تحقیقات از آنها ادامه یابد.

منبع:شرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تجاوز دختر افغان شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق حریم هوایی خود را بست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر حمل‌ونقل  عراق شنبه شب از بسته شدن حریم هوایی و توقف پرواز در آسمان این کشور خبر داد.

این تصمیم بعد از رؤیت پهپادهای ایرانی در آسمان عراق گرفته شده است. سه تن از مقامات امنیتی عراقی در گفت‌وگو با الجزیره و رویترز مشاهده پهپادهای ایرانی بر فراز اسمان عراق را تأیید کردند.

دولت اردن نیز همزمان با انتشار گزارش‌هایی از شروع عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم اسرائیل، حریم خود را بست و پروازها را کلاً کنسل کرد.

شبکه12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد از ساعت 1 بامداد حریم هوایی در اراضی اشغالی بسته خواهد شد. بر اساس اعلام این رسانه فرودگاه بن گوریون تل‌آویو امشب به مدت 3 ساعت تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • عراق حریم هوایی خود را بست
  • شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • پرسپولیس از جواد نکونام شکایت کرد
  • فوری: شکایت پرسپولیس از جواد نکونام!
  • راهنمایی ۴۰۲ خودروی مسافران در اصفهان