Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:06:16 GMT

هديه روز مرد، فراموش تان نشود!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۹۶۵

هديه روز مرد، فراموش تان نشود!

خبرگزاري آريا -

خريد کادو چه براي زنان و چه براي مردان کار آساني نيست. البته مي توان اين کار را براي زنان کمي آسان دانست چرا که معمولا مي توان براي زن ها طلا خريد، اما براي مردان قضيه کمي سخت مي شود. هنگام خريد کادو براي مردان به اين فکر کنيد که چه چيزي مي تواند او را خوشحال کند؟!
اصولاً بهتر است به جاي غافلگير کردن مردها از آنها بپرسيد که چه مي خواهند و همان چيز را براي او بخريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً خريدن هديه براي آقايان از کارهاي مشکلي است که اگر آن را درست انجام دهيم مي توانيم بگوييم کاري کرديم کارستان! اما به هر حال، بايد به اين فکر باشيم که معماي "چه چـيز مي تـوانـم بـه او هـديـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟ " را به هر نحوي که شده حل نماييم.
خوشبختانه آقايان مانند خانمها مدام هديه نمي خواهند، اما با نزديک شدن عيد مردان و رسيدن جنون خريد، ديگر نمي شود کاري کرد، حالا موقع مناسبي براي پرسيدن اين سوال است: "برايش چه چيزي بخرم که واقعا دوست داشته باشد و خوشحال شود؟"
اين مرد چه شوهرتان باشد که غير از يک خودرو يکصد ميليون توماني همه چيز دارد، چه برادرتان که هر روز به يک چيز تازه علاقمند ميشود و چه پدرتان که مي گويد برايش هديه نخريد، به هر حال مرد زندگي شماست و مي دانيد که تهيه هديه مناسب براي او چقدر مشکل و در عين حال ضروري است.
هر چند هيچ هديه مناسبي وجود ندارد که به وسيله آن بتوان تمام آقايون را راضي نگه داشت، اما اين 6 نکته شما را با ذهنيت خريد هديه و فوت و فنهاي روانشناسانه اي که براي انتخاب هديه براي آقايان وجود دارند آشنا مي کند و به شما کمک مي کند هديه اي را برايشان انتخاب کنيد که از ته دل آن را دوست بدارند.
به کاربرد هديه فکر کنيد نه جنبه احساسي آن
به گفته پروفسور " مارگارت راکر " داراي دکتراي روانشناسي و متخصص در امور هدايا، معتقد است که: " در روابط ميان جنس هاي مخالف، بايد به اين نکته توجه داشت که مردان در مقايسه با زنان، هديه دادن را بيشتر نوعي تبادل مقتصدانه کالا مي دانند. به اين ترتيب در حالي که زنان با اتاقي پر از گل به شدت تحت تاثير قرار ميگيرند، مردان به احتمال زياد ترجيح ميدهند که هديه شان چيزي باشد که بتوانند نگه داشته و از آن استفاده کنند. لوازم مربوط به ورزش مورد علاقه اش - مثلا يک راکت خوب تنيس - يا يک جفت دمپايي راحت، او را بسيار بيشتر از يک مجسمه يا هر نوع خرت و پرت تزئيني ديگر خوشحال خواهد کرد.
به آنچه ميخواهد توجه کنيد
همانطور که مي دانيد خانم ها زماني که کادويي را مي خواهند معمولا در لفافه به آن اشاره مي کنند و سعي مي کنند با اشاره غير مستقيم توجه آقايون را به سمت آن جلب کنند، اما آقايون هيچ علاقه اي به انجام اين کار ندارند، آنها دقيقا چيزي را که مي خواهند، به زبان مي آورند، به عبارتي، اگر از آنها بپرسيد چه مي خواهند، به سادگي پاسخي مستقيم و واضح خواهيد شنيد.
پس، به جاي اينکه وقت خود را تلف کنيد و به دنبال يک " سورپرايز " براي آنها باشيد، فقط چيزي که آنها مي خواهند را برايشان تهيه کنيد و خواهيد ديد که اين مطلب آنها را بيش از پيش خوشحال مي کند. کليد موفقيت توجه به آنچه "او" مي خواهد است نه آنچه "شما" مي خواهيد يا تصور مي کنيد انتخاب بهتري است.
بيشتر آقايان به تماشاي فيلم هم بسيار علاقه دارند، بسته به بودجه خود مي توانيد از يک دستگاه پخش DVD و يا سيستم صوتي دالبي گرفته تا مجموعه نفيس فيلمهاي مورد علاقه اش يا حتي يکي دو DVD از فيلمهاي روز برايش تهيه کنيد
به علايق او توجه کنيد
هنگامي که به دنبال هديه اي کاربردي براي او هستيد، توجه کنيد که اين هديه به علايق او مربوط باشد. اگر قصد خريد کتاب داريد، کتاب را در زمينه مورد علاقه او انتخاب کنيد حتي اگر درباره تاريخ جنگ جهاني اول باشد. اگر احساس مي کنيد به ورزش علاقه دارد، مي توانيد برايش بليت هاي يک مسابقه ورزشي را که ديگر در بازار موجود نيستند را خريداري کنيد . و يا وسايل ورزشي خاطره آميز ( مثلا توپ فوتبالي که عکس تيم قهرمان مورد علاقه اش روي آن حک شده باشد ) را برايش تهيه کنيد. مرداني که به باغباني علاقه دارند از دريافت يک گياه زيبا و کمياب يا ابزار باغباني نو بسيار خوشحال خواهند شد. بيشتر آقايان به تماشاي فيلم هم بسيار علاقه دارند، بسته به بودجه خود مي توانيد از يک دستگاه پخش DVD و يا سيستم صوتي دالبي گرفته تا مجموعه نفيس فيلمهاي مورد علاقه اش يا حتي يکي دو DVD از فيلمهاي روز برايش تهيه کنيد.
از هداياي عمومي و بسته به جنسيت بپرهيزيد
اين قانون در مورد خانم ها هم صدق مي کند، بيشتر افراد به خصوص مردان، براي چنين هدايايي رايج و پيش پا افتاده چندان ارزش قائل نمي شوند. اين قبيل هدايا، مانند: جوراب و لباس زير، که خودش بهتر مي تواند انتخاب کند و معمولا شما هرسال برايش مي خريد، به نظر "ارزان و فکر نشده" هستند، حتي اگر از بهترين نوع و با صرف بيشترين زمان تهيه شده باشند. هداياي عمومي که ميتواند براي همه مناسب باشد و معمولا هر کسي يکي دو تا از آنها در کمدش دارد - مانند تي شرت، قاب عکس و شال گردن - هم به هيچ وجه براي مرد زندگي تان مناسب نيست و خوشحالش نخواهد کرد.
اين کادوها، به عنوان کادوهايي " کم ارزش " شناخته مي شوند و طرف مقابل احساس مي کند که شما براي تهيه آنها هيچ تلاشي نکرده و هيچ زحمتي به خودتان نداده ايد؛ به گفته " راکر " همه اين نوع کادوها به يک چشم ديده مي شوند.
راکر مي گويد: " اگر هديه مورد نظر شما، همان کادويي باشد که در جا رختي نگهداري مي کنيد، مي توانيد آن را به هر کسي که مي خواهيد بدهيد و ارزش خاصي نخواهد داشت. "
هديه روز مرد، فراموش تان نشود!
به جنبه مفرح هديه هم توجه داشته باشيد
هر چند تعداد بسيار زيادي از آقايان براي يک کادوي کاربردي ارزش بسيار زيادي قائل مي شوند (يک دست لباس کار جديد، لوله آبياري، و …) اما اگر بخواهيم کلي صحبت کنيم، آقايان بيشتر کادويي را دوست مي دارند که برايشان سرگرم کننده و جالب هم باشد.
البته اينجا يک استثنا هم وجود دارد و مربوط مي شود به کساني که داراي درآمد ثابتي هستند و سن و سالي از آنها گذشته؛ که در اين مورد آنها بيشتر چيزي که در حال حاضر به آن نياز دارند را ترجيح مي دهند. براي اين منظور به دنبال چيزي باشيد که قابل استفاده باشد، اما در عين حال، استفاده از آن با تفريح همراه بوده و در ارتباط مستقيم با کارش نباشد.
هديه شما نبايد چيزي باشد که تنها به درد کار بخورد؛
براي مثال اگر براي يک مرد، يک ست کامل جعبه ابزار بخريد، مثل اين است که براي يک خانم جارو برقي بخريد، مگر اينکه آقا عاشق مکانيکي باشد و شما هم همان جعبه ابزاري را برايش تهيه کنيد که مدتها به دنبالش بوده است.
هديه اي که ميخريد "فکر شده" باشد
مردان هم، دوست دارند احساس کنند خاص هستند و احساس دوست داشته شدن را لمس کنند؛ يک هديه" متفکرانه" آنها را سرشار از حس دوست داشته شدن خواهد کرد و به راحتي مي تواند در آنها احساس عشق و پشتيباني را بيدار کند. اما به راستي چه چيز باعث مي شود يک کادو متفکرانه جلوه کند؟
تهيه چنين هديه اي بسيار ساده است، کافي است چيزي که او مي خواهد و برايش جالب است را برايش پيدا کنيد.
فروشگاههاي اينترنتي جاي خوبي براي يافتن هديه است، شايد علاقه يا امکان خريد اينترنتي نداشته باشيد، اما با توجه به شلوغي خيابانها و تعدد فروشگاهها، بد نيست همينطور که روي صندلي نشسته ايد، کمي ايده بگيريد و بعد عازم خريد شويد.
در نهايت، مي توانيد کادويي به او هديه دهيد که خودتان برايش درست کرده باشيد، اگر از دسته افراد هنرمندي هستيد که مي دانيد مرد زندگي تان عاشق نوع خاصي شيريني دست پخت شما است، از پلوورهاي بافتني شما بسيار استقبال کرده يا سالهاست منتظر مانده تا تصوير چهره اش را طراحي کنيد، دست به کار شده و هديه اي واقعا استثنايي برايش آماده کنيد.
منابع: زن روز


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • داوید دخیا و سیوهایی که هیچوقت فراموش نمی‌کنیم / فیلم
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم