Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@13:09:31 GMT

خرم‌آباد؛ کاندیدای کسب عنوان پایتخت کتاب کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۹۹۶

خرم‌آباد؛ کاندیدای کسب عنوان پایتخت کتاب کشور

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری لرستان، عصر شنبه، 26 آبان‌ماه، در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب لرستان در سخنانی با اشاره به این‌که خوشحالیم که شاهد افتتاحیه پنجمین دوره مستمر نمایشگاه کتاب در لرستان هستیم که این امر جای تقدیر از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ناشرین را دارد، اظهارکرد: استان لرستان این ظرفیت را داشته و دارد که هر ساله با این حجم از حضور ناشران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حوزه کتاب و کتابخوانی، عنوان کرد: اگر به‌دنبال جامعه دانا هستیم باید مردمانی کتابخوان داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که شهرستان خرم‌آباد این ظرفیت را دارد که عنوان پایتخت کتاب کشور را به دست آورد، افزود: در سنوات گذشته طرح‌های خوبی ارائه شده و امسال نیز خرم‌آباد کاندیدای این امر است.
خجسته‌پور، ادامه داد: فعالان فرهنگی و دستگاه‌های فرهنگی به‌دنبال این هستند و امیدواریم این عنوان، به‌عنوان یک نماد سنبلیک نصیب شهرستان خرم‌آباد شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان فرهنگی خجسته پور معاون سیاسی استانداری لرستان نمایشگاه کتاب لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد

 رئیس جمهور اسلامی ایران و نخست وزیر پاکستان پس از دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی و شهباز شریف عصردوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

 سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • یکی از بزرگترین خیابان‌ های پایتخت پاکستان به نام «ایران» مزین شد
  • یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» نام‌گذاری شد