Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@14:19:03 GMT

وضعیت ترافیک تهران برای امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۹۹۹

رکنا: وضعیت ترافیک معابر شهر تهران برای روز یکشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس Police درباره وضعیت ترافیک معابر شهر تهران در روز یکشنبه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق، محور غرب به شرق آزاد راه تهران –کرج از آزادگان،محور شرق به غرب بزرگراه رسالت ازکرمان و محورشرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی(ع) با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی همچنین اظهار داشت: محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از نیروی زمینی، محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از 9 دی، محور غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و مسیر غرب به شرق خیابان آزادی Freedom از استاد معین تا بهبودی دارای بار ترافیک صبحگاهی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police آزادی Freedom ترافیک شهر تهران خبرنگار تهران نواب عکس فیلم مرد ساعت ایران مردان تصاویر انتشار پسر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مکارود تا هریجان و مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه را شاهد هستیم. 

به گفته وی  ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، رینه و آب اسک گزارش شده است.

او می‌گوید:  تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه رشت – قزوین (رفت و برگشت) را شاهد هستیم. 

وی وضعیت ترافیکی سایر محور ها را روان اعلام کرد و گفت: در محور کرج _ قزوین  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

محرابی نیا درباره آخرین وضعیت جوی محورها گفت: بارش باران و وزش باد و گردوخاک در برخی از محور‌های استان‌های سیستان وبلوچستان، کرمان، کرمان جنوب و خراسان جنوبی گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد