Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نیروهای ارتش سوریه طی ساعات گذشته پیشروی‌‌های چشمگیری در عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در منطقه تلول الصفا در عمق بادیه شرقی السویداء کسب کردند.
 
یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش سوریه با کنترل بر بلندترین تپه‌ها تروریست‌ها را در تلول الصفا محاصره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به‌گفته این منبع نیروهای سوری در جریان این عملیات تعداد زیادی از تروریست‌های داعشی را کشتند.
 
خبرنگار اسپوتنیک نیز به‌نقل از یک منبع نظامی گفت که ارتش سوریه موفق شد آن را به‌طور کامل از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کند.
 
وی از محاصره داعشی‌ها در تلول الصفا و فروپاشی کامل صفوف آنها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین

به گزارش قدس آنلاین، لین شیجیانگ معاون سازمان فضایی انسانی چین در نشستی مطبوعاتی گفت: این فضاپیما حامل سه فضانورد به نام‌های یه گوانگ فو، لی کونگ و لی گوانگسو برای انجام ماموریت فضایی «شنژو-۱۸» خواهد بود و یه گوانگ فو فرماندهی این فضاپیما را برعهده خواهد داشت.

«شنژو-۱۸» سی و دومین ماموریت پروازی برنامه فضایی انسانی چین و سومین ماموریت انسانی در مرحله کاربرد و توسعه ایستگاه فضایی چین است.

خدمه این فضاپیما حدود شش ماه در مدار می‌مانند و قرار است اواخر اکتبر سال جاری میلادی(مهر-آبان) به محل فرود «دانگ فنگ» در شمال چین در منطقه خودمختار مغولستان داخلی بازگردند.

به گفته لین شیجیانگ، خدمه «شنژو-۱۸» طی اقامت خود در مدار، شاهد ورود سفینه حامل بار «تیانژو-۸» و فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۹» خواهند بود.

وی بیان کرد: ساختار ایستگاه فضایی اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد و همه تجهیزات به خوبی کار می کنند. کیفیت فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۸» و موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» تحت کنترل است.

لین شیجیانگ افزود: خدمه «شنژو-۱۸» سلامت هستند و تاسیسات سیستم زمینی عملکرد پایداری دارند. همه مقدمات لازم برای پرتاب تکمیل شده اند.

این پرتاب با یک موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» انجام خواهد شد که به زودی با سوخت پر می‌شود.

وی ادامه داد: خدمه «شنژو-۱۷» قرار است ۳۰ آوریل(۱۱ اردیبهشت) پس از تحویل کار در مدار به خدمه «شنژو-۱۸» به محل فرود «دونگ فنگ» بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد