Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم پرتغال توانست به مرحله نهايي ليگ ملت هاي اروپا صعود کند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، رقابت هاي ليگ ملت هاي اروپا با برگزاري 7 بازي پيگيري شد. از سطح آ، در گروه سوم تيم هاي ايتاليا و پرتغال در ورزشگاه سن سيرو به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل تمام شد. با اين نتيجه صعود تيم پرتغال قطعي شد و ايتاليا هم بالاتر از لهستان در رده دوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقيقه 4 اينسينيه شوتي از پشت محوطه به سوي دروازه پرتغال زد که پاتريسيو توپ را ناقص مهار کرد اما ضربه ايموبيله در ريباند به آسمان رفت. دو دقيقه بعد، شوت از راه دور فلورنتزي از کنار دروازه پرتغال به بيرون رفت. پرتغال طي يک ضدحمله صاحب فرصت شد. بروما با دريبل مدافع مستقيم، در محوطه جريمه ايتاليا اقدام به شوت‌زني کرد اما تکل عالي کيه ليني مانع به ثمر رسيدن گل پرتغال شد. سلسائو بازهم خطرساز شد. سانتر خوب کانسلو را فلورنتزي در دهانه دروازه برگشت داد. بازي در ادامه آرام تر دنبال شد تا اين که در دقيقه 35 پاس خوب وراتي، ايموبيله را در موقعيت تک به تک قرار داد اما مهار خوب پاتريسيو، دروازه پرتغال را نجات داد. يک دقيقه بعد و روي يک ضربه آزاد، بونوچي نتوانست با ضربه سر، سانتر خوب اينسينيه را گل کند. در دقيقه 42، ضربه آزاد بيراگي به ديوار دفاعي خورد و در ريباند، شوت فلورنتزي با اختلاف به بيرون رفت. نيمه اول با وجود برتري محسوس ايتاليا در زمينه مالکيت توپ، بدون گل به اتمام رسيد.
در نيمه دوم و در دقيقه 49، پاس خوب وراتي به بيراگي رسيد اما کيه زا نتوانست پاس کات بک اين مدافع چپ را گل کند و ضربه اش به کرنر رفت. بيست دقيقه بعد، شوت زميني از راه دور ماريو روي از کنار دروازه ايتاليا به اوت رفت. در دقيقه 72، کانسلو با يک نفوذ، پاس خوبي به ژائو ماريو داد اما ضربه هافبک اينتر از بالاي دروازه به بيرون رفت. پرتغال که بازي را در دست گرفته بود، بازهم خطرساز شد. در دقيقه 75 شوت از راه دور کارواليو را دوناروما با مهاري ديدني به کرنر فرستاد. در دقيقه 83 ضربه اينسينه از پشت محوطه جريمه با فاصله کم از کنار دروازه پاتريسيو به بيرون رفت. در دقيقه 91 نيز پاتريسيو ضربه سر پلگريني را مهار کرد تا حملات متعدد ايتاليا بي ثمر بماند. در نهايت ديدار تيم هاي ايتاليا و پرتغال با نتيجه تساوي بدون گل پايان يافت تا پرتغال بدون اين که خود را به آب و آتش بزند، صعودش را قطعي کند و ايتاليا نيز با اين نتيجه، نه به مرحله بعد خواهد رفت و نه به دسته پايين تر سقوط مي کند.

از سطح چهارم، در گروه سوم  تيم آذربايجان با دو گل مقابل جزاير فارو پيروز شد و کوزوو هم با 5 گل از سد مالت گذشت. با اين نتايج تيم کوزوو با 11 امتياز صدرنشين شد و آذربايجان در رده دوم قرار گرفت. از سطح سي، در گروه چهارم تيم صربستان با نتيجه 2-1 مقابل مونته نگرو پيروز شد و روماني هم با 3 گل مقابل ليتواني به پيروزي رسيد. با اين نتايج تيم صربستان با 11 امتياز صدرنشين شد و روماني هم با 9 امتياز در رده دوم قرار گرفت. از سطح بي، در گروه دوم تيم هاي سوئد و ترکيه به مصاف هم رفتند که تيم سوئد در نهايت با يک گل از سد ترکيه گذشت. با اين نتايج سقوط تيم ترکيه قطعي شد. تيم هاي روسيه و سوئد هم به ترتيب با 7 و 4 امتياز در رده هاي اول و دوم قرار گرفتند. از سطح سي، در گروه اول هم تيم آلباني در خانه با 4 گل مقابل اسکاتلند شکست خورد. با اين نتيجه تيم آلباني سقوطش قطعي شد و اسکاتلند هم در رده دوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ ملت هاي اروپا پرتغال ايتاليا سوئد ترکيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی