Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:57:16 GMT

خودکشی پسربچه دانش آموز در زنگ تفریح

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۱۹۲

خودکشی پسربچه دانش آموز در زنگ تفریح

بدنبال اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و با هماهنگی با اورژانس پسر نوجوان به بیمارستان منتقل شد. او تحت درمان قرار گرفت، اما ۲۴ ساعت بعد تسلیم مرگ شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پسر نوجوان قبل از مرگ خود دست نوشته‌ای گذاشته است که داخل آن نوشته بود: از پدر و مادرم به خاطر اینکه در این سال‌ها اذیتشان کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم حلالم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به خاطر مشکلات اخیر این کار را انجام داده‌ام و امیدوارم که زندگی خوبی داشته باشید. اگر کسی خواست در مراسم من شرکت کند بگویید که تا ۴۰ روز لباس سفید به تن کنند و گریه و زاری هم نکنید، چون روحم در عذاب است. آن دنیا منتظرتان هستم.

وسایلم را اگر خواستید خودتان بردارید در غیر این صورت به افراد نیازمند بدهید. فقط لباسی را که تازه خریدم برای خودتان بردارید.
بررسی‌ها نشان می‌داد که پسر نوجوان دانش‌آموز کلاس یازدهم بوده و در زنگ تفریح دست به چنین کاری زده است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی دانش آموز کلانتری بیمارستان زنگ تفریح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال

مرکز پژوهش‌های مجلس در این‌گزارش به بررسی وضعیت گردشگری داخلی از نظر دسترس‌پذیری، برای اقشار مختلف جامعه و ارائه بسته تقنینی پرداخت.

به گزارش هم‌میهن، در این‌گزارش آمده که با بررسی وضعیت آمار و ارقام شاخص‌های کمی‌وکیفی گردشگری داخلی، می‌توان به وجود مسئله جدی در امکان بهره‌مندی از مزایای گردشگری در بین دهک‌های متوسط و پایین و افراد معلول و سالمند جامعه پی برد.

به‌طوری‌که بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ ازنظر کمیت (به‌جز ایام محدودیت‌های بیماری کرونا)، گردشگری داخلی در ایران رو به افزایش بوده است.

با وجود این، آمار‌ها نشان از کوچک‌شدن سهم سفر و تفریح از سبد هزینه خانواده‌های ایرانی دارد. کمیت سفر‌ها به‌دلیل عواملی، چون تکرار سفر خانوار‌های برخوردار یا افزایش سفر‌های اجباری بوده و این امر موجب توسعه کیفی این حوزه نشده است.

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری، نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته سهم هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل‌توجهی روبه‌رو بوده، به‌طوری‌که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از ۰/۷۱ درصد در سال ۱۳۹۰، به ۰/۳۸ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال