Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول گفت: تمام ناوگان دریایی از جمله صیادی، مسافری و لنج‌های تجاری می‌توانند از یارانه سوخت با مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰ تومان استفاده کنند.به گزارش بلاغ،   به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، هادی حق شناس، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان دریایی را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: این طرح توسط سازمان بنادر، شورای عالی بنادر، کشتی‌سازی، اتحادیه مالکان کشتی‌ها در دستور بررسی است و ما در آینده نزدیک، تمامی شناورهای فرسوده را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 500 شناور نیازمند بازسازی است، گفت: مالکان این شناورها می‌توانند با دریافت تسهیلات بلاعوض، لنج های فرسوده خود را نوسازی کنند.

به گفته حق شناس؛ در مرحله اول نوسازی لنج‌های تجاری بالای 40 سال برای نوسازی در دستور کار قرار می‌گیرد و می‌توانند از تسهیلات ارائه شده در این حوزه استفاده کنند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: در مرحله بعد، شناورهایی که زیر 40 سال است برای نوسازی در دستور کار قرار می‌گیرند، اما متاسفانه برخی از این شناورها هم‌اکنون در بنادر جنوبی در حال تردد هستند.

وی درباره وضعیت سوخت کشتی‌های صیادی مسافری گفت: تمام ناوگان دریایی از جمله صیادی، مسافری و لنج‌های تجاری که در آبهای داخلی تردد می‌کنند، می‌توانند از یارانه سوخت  با مبلغ 3 هزار و 500 تومان  استفاده کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی

تین نیوز

نماینده وزارت راه و شهرسازی در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جزئیات و آمارهایی از ناوگان حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، ذاکری، نماینده وزارت راه و شهرسازی کاهش جابه‌جایی با ناوگان عمومی را از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین‌ماه، یک درصد اعلام کرد و افزود:‌ بیشترین کاهش جابه‌جایی‌ها به ناوگان ریلی با ۱۵ درصد رشد منفی مربوط بود، درحالی‌که سفرهای هوایی ۳۰ درصد رشد داشت و بیشترین جابه‌جایی هم به فرودگاه امام خمینی (ره) تعلق داشت.

سفر با ناوگان دریایی نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشت و در تردد جاده‌ای، ورود و خروج بین استان‌ها تغییر چندانی اتفاق نیفتاد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
  • ارتقای سرعت خدمات دهی در بنادر شرق با هوشمندسازی عملیات بندری
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور
  • میزبانی اسکله‌های گلستان از ۷۵ هزار گردشگر دریایی
  • ناوگان حمل و نقل استان نیازمند نوسازی
  • اسکله‌ های بندرگز و ترکمن میزبان بیش از ۷۵ هزار مسافر و گردشگر نوروزی