Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:19:14 GMT

آخرین فرصت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۵۱۲

ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آبان آخرین فرصت ثبت نام در کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی است. پذیرش در این دوره ها با معدل دوره کاردانی صورت می گیرد.

به گزارش مهر، مشاور عالی سازمان سنجش افزود: با توجه به تمدید ثبت‌نام و پذیرش در رشته های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی، داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آبان فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون تعداد ۳ هزار و ۷۳ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان تحصیل در رشته های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷، که در این آزمون ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده اند می توانند برای ثبت‌نام در این رشته ها به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته‌محل‌هادر سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: در این مرحله، پذیرش دانشجو برای موسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی منحصراً در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ صورت می پذیرد و هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کد رشته‌محل در یک موسسه باشد.

توکلی خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‌نام در این دوره ها مبلغ ۲۷۰ هزار ریال (۲۷ هزار تومان) است که داوطلبان باید از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آن را پرداخت کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای

مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند درآزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام این آزمون اول تا نهم اردیبهشت و زمان برگزاری آزمون مجازی نهم اردیبهشت ازساعت ۱۰ تا ۱۲ است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • چگونه طلبه شویم؟
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود