Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، در پایان این رقابت‌ها و در بخش بانوان فرزانه بهرامی از سازمان تأمین اجتماعی، مرضیه طاهرخانی از معاونت درمان و فاطمه سلیمان خانی از استانداری اول تا سوم شدند.
در بخش مردان هم پژمان کشاورز و محمد علی قنبری یکتا از سازمان فنی و حرفه‌ای و مهدی حق وردی از شرکت افق البرز عناوین اول و تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای تیم منتخب استان به مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور در شهر شاهرود اعزام می‌شوند.
این مسابقات با حضور ۶۳ ورزشکار در سالن کارگران شهرستان البرز برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دارت کارگران استان مسابقات استانی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز تاکید کرد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حمیدرضا شهرکی در مراسم افتتاح ساختمان اداره حمل و نقل مسافر در پایانه شهید کلانتری کرج، اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و در پیش‌رو بودن تعطیلات نوروزی باید اقداماتی انجام دهیم تا خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با تاکید براینکه برای تحقق این مهم باید در چارچوب یک مدیریت اصولی و صحیح تمام امکانات را به‌کار گیریم، افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسئولیت مرکز مدیریت راه‌ها را برعهده دارد و خوشبختانه در این حوزه ما از تمام امکانات به روز دنیا برخوردار هستیم، از دوربین‌های نظارت تصویری گرفته تا سامانه پلاک‌خوان و سامانه سپهتن همه پای کار هستند تا بهترین اتفاقات در حوزه ایمنی در کشور رقم بخورد.

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اقدامات آموزشی سازمان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری طرح‌های مختلف آموزشی برای رانندگان، دانش‌آموزان و موتورسواران، طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد، بنا شده در این عرصه اقدامات موثرتری انجام شود.

شهرکی همچنین درباره ابلاغ فراخوان جذب راننده توضیح داد و گفت: این فراخوان در حوزه حمل و نقل بخش مسافر است، چون در بخش رانندگان حمل و نقل کالا در حال حاضر مشکلی نداریم و میزان راننده حرفه‌ای در این حوزه با تقاضا متناسب است.

وی به بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هم اشاره کرد و گفت: علی‌رغم محدودیت‌های این حوزه به ویژه برای ایام اربعین، خوشبختانه مجلس مصوبات خوبی را ارائه کرده است تا کمبودها و نواقص جبران شود. در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت واردات و تولید داخل این هدف محقق شود، اما در این مسیر مشکلاتی وجود دارد که حل آنها کمی زمان می‌برد.

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انعقاد 13 تفاهم‌نامه با تولیدکنندگان داخلی، بیان کرد: از منابع داخلی سازمان در صندوق کارآفرینی امید نیز استفاده شده تا تسهیلات با بهره 9 درصد تا سقف 10 میلیارد تومان ارائه شود.

طرح نوروزی راهداری از 24 اسفند در البرز اجرا می‌شود

وی درباره احداث پایانه مسافری در استان‌ها، توضیح داد و گفت: باید از سرمایه بخش خصوصی استفاده و در این مسیر باید مشوق‌های لازم را ایجاد کرد تا توانمندان این حوزه وارد میدان شوند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

شهرکی بیان کرد: درباره استان البرز هم با تلاشی که مدیرکل راهداری البرز دارد تا تسهیلات لازم را در این حوزه فراهم کند، امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رقم بخورد. از مسئولان هم تقاضا داریم البرز را بیش از پیش در این عرصه حمایت کنند، هر چه البرز در حوزه حمل و نقل مسافر موفق‌تر عمل کند ازدحام مسافری از پایانه‌های مسافری تهران کاسته می‌شود.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل استان البرز با تیم کاری پرقدرتی که وجود دارد باید یک سند بالادستی تهیه شود تا پایه‌گذاری خوبی انجام شود و از نتیجه آن همه مردم استان بهره ببرند و سازمان راهداری نیز در این مسیر یقینا در کنار استان البرز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • تراکتور با شکست شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • تراکتور با پیروزی برابر شمس آذر در رده سوم باقی ماند
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • حضور شمس آذر در لیگ برتر منجر به افزایش نشاط اجتماعی شد
  • استفاده از ظرفیت بخش‌خصوصی برای ساخت پایانه مسافربری در استان البرز
  • نزاع حدود ۱۹ هزار نفر در البرز به پزشکی قانونی کشید
  • بخش خصوصی وارد پایانه‌سازی شود
  • مددی: بانوان بدمینتون‌باز 2 سفر خارجی در پیش دارند