Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:11:09 GMT

جشن های مهربانی در هفته وحدت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۶۰۷

جشن های مهربانی در هفته وحدت برگزار می شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جشن های مهربانی همزمان با آغاز هفته وحدت در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده در جامعه خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، فاطمه کرباسی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی جشن های بهار مهربانی افزود: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش امید به آبنده در جامعه جشن های بهار مهربانی در مرکز و شهرستان های تابعه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این جشن ها با رویکردهای بهره گیری از مناسبت های دینی برای ترویج شادی، توسعه نشاط در جامعه با مشارکت خانواده ها و سازمان های مردم نهاد و تحکیم وحدت میان جامعه با مشارکت اقشار و گروه های گوناگون مردمی اجرا می شود.
این مسئول ادامه داد: این جشن ها می تواند در قالب سینمای سیار، نمایش خیابانی، موسیقی اقوام، برنامه های مذهبی، هنرهای سنتی، هنرهای تجسمی و جشنواره غذا اجرا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عرصه محصولات فرهنگی همانند کتاب، آلبوم موسیقی، صنایع دستی، کارگاه قصه های قرآنی برای کودکان از برنامه های حاشیه های این جشن ها بوده و همزمان با اجرای مراسم جشن می تواند جشنواره های مختلف و مسابقات قرآنی و دینی نیز اجرا کرد.
وی با تاکید بر اینکه در این جشن ها برمشارکت حداکثری گروه های مردمی، تشکل ها و صنوف فرهنگی و هنری تاکید شده است، خاطرنشان کرد: حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان این شهر را به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی برای دیگر استان ها الگو کرد، از این رو تلاش می شود با ارائه برنامه های شاد و جذاب، این شهر به عنوان شهر بانشاط و پویا برای دیگر استان ها الگو شود.
این مسئول ادامه داد: طبق برنمه ریزی ها تلاش می شد در هریک از شهرستان ها برنامه ای با محوریت موسیقی عاشیقی هم اجرا شود.
به گزارش ایرنا، جشن های بهار مهربانی به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول و مقارن با میلاد پیامبر گرامی اسلام از 29 آبان ماه تا 4 آذرماه امسال مصادف با 12 تا 17 ربیع الاول اجرا می شود.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرهنگ و ارشاد هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار داشت: حماسه وعده صادق که هیمنه پوشالی اسرائیل جنایتکار را در هم شکست خدمت همه مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: زیر ساخت اصلاح جامعه نهاد آموزش و پرورش است.

فرماندار دشتی ادامه داد: شهدا فرهنگی و دانش‌آموز الگو امروز رفتاری معلمان و دانش آموزان در سطح جامعه هستند.

بحرانی اضافه کرد: شهدا مسیر حرکت را به ما نشان دادند و عملیات وعده صادق در مسیر حرکت شهدا بوده است.

حمایت فرهنگیان و دانش آموزان از نظام و انقلاب

وی خاطر نشان کرد: همواره شاهد حمایت فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع از نظام و انقلاب هستیم و در این امر بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار دشتی گفت: هفته معلم در سطح شهرستان باید باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری مشارکت داشته باشند.

بحرانی یادآور شد: اعتبارات لازم برای نوسازی مدارس شهرستان پیگیری و تأمین می‌شود.

کد خبر 6083325

دیگر خبرها

  • وحدت؛ قربان این گشت!
  • برنامه‌های هفته معلم در دشتی باکیفیت برگزار شود
  • وزن خود را با شرکت در رویداد مثبت ۱۰۰ کم کنید
  • حال خوب ساختنی است/ شعار امسال هفته سلامت اعلام شد
  • ۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود
  • از برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ تا جشنواره سلامت شهر در تهران
  • از برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ تا جشنواره سلامت شهر
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود