Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی –غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی، داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته های دوره های کاردانی نظام جدید سال ۱۳۹۷ می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

وی افزود: پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی نظام جدید صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام می شود و داوطلبان اعم از داوطلبانی که در پذیرش این دوره‌ها ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می توانند متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش موسسات پذیرنده، عنوان موسسه و کدرشته خود را در سایت سازمان سنجش جستجو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.Sanjesh.org باید ضمن مشخص کردن فقط یک رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل با توجه به موارد مربوط تا ۲۷ آبان ۹۷ به مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند. 

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق موسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل در یک موسسه باشد و تاکنون ۳ هزار و ۴۳۷ نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

کد خبر 4461113

منبع: مهر

کلیدواژه: پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی حسین توکلی دانشگاههای غیردولتی سازمان سنجش کاردانی نظام جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳