Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:09:38 GMT

مانچینی: بهتر از حریف بودیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۶۳۲

مانچینی: بهتر از حریف بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد تیمش در دیدار برابر پرتغال راضی است و تاکید کرد که شاگردانش بهتر از حریف ظاهر شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در جدال حساس برابر پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا با تساوی بدون گل متوقف شد که این نتیجه به سود پرتغال بود و باعث صعود این تیم به دور بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانچینی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: در فوتبال زدن گل مهم‌ترین چیز است. گاهی اوقات تیم خوب بازی می‌کند  اما  از زدن گل باز می ماند و همه زحمات بازیکنان به هدر می‌رود. ما نزدیک ۷۰ دقیقه توپ و میدان را در  اختیار داشتیم اما از زدن گل بازماندیم. طبیعی است که نتوانیم ۹۰ دقیقه در زمین حریف حضور داشته باشیم.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود، اضافه کرد: نسبت به دیدار قبلی برابر لهستان پیشرفت داشتیم و توانستیم بازی بهتری را به نمایش گذاریم. تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کردیم. فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. تیم جوان شده است و طبیعی است که تجربه لازم را نداشته باشد. چیرو ایموبیله تنها تغییر ایتالیا نسبت به دیدار قبلی برابر لهستان بود. مهاجم لاتزیو دو فرصت خوب گلزنی داشت که آنها را از دست داد.

مانچینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به این مهاجم اشاره کرد و  گفت‌:  ایموبیله هرگاه صاحب توپ شد خطرناک ظاهر شد. او نشان داد که می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند. گاهی اوقات نیاز به تغییر است.

در این گروه پرتغال با هفت امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد و ایتالیا هم با وجود یک بازی بیشتر با پنج امتیاز در رده دوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!

به گزارش همشهری آنلاین، در روند توسعه این روبات‌ها، دو تکنیک مهم هوش مصنوعی با یکدیگر ترکیب شده است: یادگیری تقویتی که باعث می‌شود روبات‌ها با هدف دریافت پاداش پس از انتخاب صحیح خود، از طریق آزمون‌وخطا مهارت کسب کنند و یادگیری عمیق (تلاش برای تقلید از مغز انسان)، برای تجزیه‌وتحلیل الگوها.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

به گفته سازندگان، روبات‌هایی که با یادگیری تقویتی عمیق آموزش داده شده‌اند، می‌توانند ۱۸۱ درصد سریع‌تر بازی کنند، ۳۰۲ درصد سریع‌تر بچرخند و ۳۴ درصد محکم‌تر به توپ ضربه بزنند. همچنین پس از افتادن بر روی زمین، ۶۳ درصد سریع‌تر از جای خود بلند می‌شوند.

کد خبر 845714 برچسب‌ها فوتبال هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری) ربات - روبات

دیگر خبرها

  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • تصاویر روبات‌هایی که بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!