Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نقل از استاد الدوحه، در حالی که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی سه نامزد نهایی برای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ را اعلام نکرده، اما روزنامه قطری از نامزد شدن بازیکن السد سخن به میان آورد.

استاد الدوحه نوشت که عبدالکریم حسن، مدافع چپ پای السد به خاطر درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و هچنین تیم ملی فوتبال قطر جزو سه نامزد نهایی انتخاب برای مرد سال آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه قطری نوشت که مدافع السد با دعوت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مراسم انتخاب بهترین بازیکن مواجه شده و حضور او در بین سه گزینه نهایی قطعی است بدون این که از دیگر گزینه‌ها سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم ملی فوتبال ایران شانس بالایی برای دستیابی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد او هم در بین سه گزینه نهایی باشد.


منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنفدراسیون فوتبال آسیا مرد سال فوتبال آسیا مدافع السد عبدالکریم حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به گزارش ایسنا و به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902658

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!