Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:37:22 GMT

کشف 16 كيلو گرم ، ترياك در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۶۵۴

کشف 16 كيلو گرم ، ترياك در زنجان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار  علی آزادی  فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان‌های مرکزی به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پراید به استان زنجان منتقل و توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار آزادی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل ۳ تیم از پلیس مواد مخدر مرکز استان و شهرستان‌های ابهر و خرمدره به اجرا درآمد خاطر نشان کرد:، مأموران موفق شدند متهم را با یک دستگاه سواری پراید در ورودی شهرستان ابهر شناسایی و متوقف کنند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو متهم ۱۶ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در پراید جاسازی شده بود کشف کردند، گفت: این متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.   انتهای پیام/ن   کشف مواد مخدر در زنجان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیرویی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز