Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@19:46:16 GMT

اقدام عجیب مربی مازندرانی با دختر نوجوان در پارک + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۹۷۸۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در فضای عمومی که ظاهراً پارک است، مربی آملی که سابقه عضویت در یکی از تیم‌های ملی رزمی در بازی‌های آسیایی را نیز دارد، با خشونت، دخترکی که لباس تیم موی‌تای مازندران را به تن دارد و مشخص نیست چه نسبتی با وی دارد، بر زمین می‌کوبد.

حجم ویدیو: 5.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

انگار این مربی انگار یادش رفته چمن، تشک نیست و این دخترک نیز لباس مناسب همراه با ضربه‌گیر نپوشیده؛ ضمناً چه لزومی دارد چنین فنونی خشنی از سوی مربی مرد روی یک دختر نوجوان اجرا شود؟! آیا برای یادگیری دیگر هنرجویان، این مربی نمی‌توانست از یک هنرجوی پسر استفاده کند؟! اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: تیم های ملی خشونت دختر جوان لباس فیلم عکس فیلم مرد ایران پسر مردان انتشار تصاویر ساعت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمید رضا کریمی گفت: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند. 

وی  با اشاره به اینکه تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند  دستورالعمل های شئونات ماه مبارک  را رعایت کنند گفت:  با واحدهای متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان این واحدها پلمب خواهند شد. 

دادستان کرمانشاه به حرمت شکنی برخی از اغذیه فروشی ها سیار در سطح شهر در ماه مبارک رمضان هم اشاره کرد و گفت: با مشاهده مواردی اینچنینی خودرو این اغذیه فروشی ها نیز توقیف می شود. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه هایی خدمات رسان در حوزه زیرساخت های ارتباطی همچون فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل و نقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه داری اقدام کنند. 

کریمی افزود: به  دلیل تقارن  سیزده فروردین با شهادت حضرت علی(ع) لازم است شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد. 

وی گفت:  در این ایام نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی- مذهبی، آموزش‌های قرآنی، تعالیم دینی و... در پارک های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

دیگر خبرها

  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • برخوردبا روزه خواری در ملاء عام/حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود
  • با روزه خواری در ملاء عام برخورد می شود 
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر