Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد ، متن حکم وزیر کشور خطاب به محمد علی طالبی بدین شرح است:

به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری یزد منصوب می نمایم. توفیق شما را در انجام امور و وظایف محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد استاندار کشور پروردگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران درباره رکورد جوجه ریزی در استان مازندران، گفت: مازندران در ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت دو میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است.

حسن خیریانپور افزود: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

خیریانپور تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

وی گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • فرایند کاشت و پرورش طالبی ارگانیک در خانه (فیلم)
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد