Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

میشل اوباما (همسر باراک اوباما) که به تازگی کتاب خاطرات خود در کاخ سفید را منتشر کرده است ضمن حضور در برنامه آخر هفته جیمی کیمل، درباره برخی اطرافیانش که سعی دارند او را وارد یک حرفه سیاسی کنند، سخن گفت.

جیمی کیمل خطاب به میشل اوباما گفت: می دانم بارها  و بارها درباره این که تمایلی برای حضور در عرصه سیاست ندارید گفته اید اما آیا تا به حال، یکی از نزدیکان شما سعی کرده است که شما رابرای ورود به کاخ سفید متقاعد کند؟

میشل اوباما در پاسخی صریح گفت: همیشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آن چیزی نیست که من دوست دارم انجام دهم.

وی تاکید کرد همسرش باراک اوباما و رئیس جمهور سابق آمریکا بارها او را برای ورود به دنیای سیاست مخصوصا کاخ سفید متقاعد کرده است ولی اجازه نمی‌دهد سیاستمداران برای متقاعد کردنش  جهت ورود به عرصه سیاست به او نزدیک شوند.

میشل اوباما ادامه داد: من نیز تاکنون مکالمه جدی در این خصوص نداشته‌ام چراکه سیاست چیزی نیست که من دوست داشته باشم.

دیوید آکسلراد، استراتژیست سابق دولت اوباما پیشتر در مصاحبه با پولیتیکو گفته بود احتمال اینکه میشل اوباما برای ریاست جمهوری اقدام کند یا حتی نظرش را برای ورود به این عرصه تغییر دهد، بسیار اندک است. او به طور مستقیم گفته است تمایلی به حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

میشل اوباما یکی از منتقدان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است که در کتاب جدید خود به شدت از اقدامات او انتقاد کرده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اوباما کاخ سفید باراک اوباما رئیس جمهور دولت مصاحبه ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور آمریکا انتخابات ریاست جمهوری اوباما باراک اوباما دولت رئیس جمهور آمریکا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است