Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@03:21:26 GMT

لیست بازیکنان مسی لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۰۹۰

به گزارش وانانیوز،  مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسا که جایگاه خاصی در بین مدیران و هواداران باشگاه دارد، در امر جذب بازیکن هم یکی از افراد صاحب نظر در جمع کاتالان‌ها به حساب می‌آید.

بر اساس خبر رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا مسی نام ۴ بازیکن مورد نظر خود برای حضور در بارسا را به باشگاه اعلام کرده تا در انتهای فصل یا در میانه فصل نسبت به جذب آن‌ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لیست بازیکنان مورد ستاره آرژانتینی به شرح زیر است:

ماتیاس دی لایت بازیکن ۱۹ ساله آژاکس، جبرئیل سیدیبه مدافع ۲۶ ساله موناکو، کریستوف پیاتک مهاجم ۲۳ ساله جنوا، محمد صلاح یا ادن ازارد مهاجم گلزن لیورپول و چلسی.

پیش از این در پرونده انتقال پائولینیو از لیگ چین و باشگاه گوانگژو به بارسا مسی نقش اصلی را ایفا کرده بود.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که رسماً لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد. بر این اساس موتا پائز از ۳۹ بازیکن برای حضور در دور جدید اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت کرد. سرمربی برزیلی پس از ناکامی در قهرمانی در لیگ اوکراین قرار است پنجم اردیبهشت ماه به ایران بیاید و خودش مستقیماً تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر شود.

اما یکی از نکات جالبی که در لیست امروز تیم ملی به چشم می‌خورد به سهم هر باشگاه در جمع بازیکنان منتخب پائز اختصاص داشت. با نگاهی به این نفرات می‌توان دریافت کرد باشگاه شهداب یزد با داشتن هفت بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی والیبال ایران دارد.

ایلشن داوودی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، امیرحسین صداقت، رضا رضایی، یوسف کاظمی و محمد ولی‌زاده هفت نماینده باشگاه شهداب یزد در لیست منتخب موتا پائز هستند. نکته قابل توجه دیگر اینکه به جز صالحی و حضرت‌پور بقیه این بازیکنان در خود شهداب یزد پرورش یافته‌اند و این نشان از کار اصولی این باشگاه دارد.  مدیران این باشگاه به جز نتیجه به چیزهای مهم دیگری از جمله بازیکن سازی نیز فکر می‌کنند که اتفاقی قابل توجه محسوب می‌شود.

گفتنی است به جز این هفت بازیکن، توحید اصغری (بدنساز) و على حدادى (فیزیوتراپ) نیز در کادر حاضر هستند تا باشگاه شهداب یزد به تنهایی ۹ نماینده در تیم ملی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • توهین بارسایی‌ها به دمبله: بیا این پول را بگیر خائن!
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • لیگ ملت‌ها: گزینه جنجالی ایران لیست داد
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • یک کودک بادیگارد ۳ میلیون دلاری مسی را دور زد +فیلم