Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@03:11:14 GMT

تولید اسباب‌بازی در ایران بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۱۰۰

تولید اسباب‌بازی در ایران بررسی می‌شود

برنامه‌های علمی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون در روز دوم این رویداد فرهنگی با برگزاری نشست «تولید اسباب‌بازی در ایران» و کارگاه «طراحی و اجرای رویداد‌های بازی‌محور» ادامه خواهد یافت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در روز دوم از برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی، کمیته‌ی علمی این رویداد بر مسایل و چالش‌های تولیدکنندگان این صنعت متمرکز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس صمد خطیبی، شایان فروزنده‌دل، علی ترقی‌جاه کارشناسان کارگاه «طراحی و اجرای رویداد‌های بازی‌محور» خواهند بود. این کارگاه از ساعت ۹ تا ۱۳ میزبان مخاطبان است.

همچنین در نشست تخصصی «تولید اسباب‌بازی در ایران»، محسن رجبی مدیر شرکت «بازی تا»، سیدمهدی سادات مدیر شرکت کارآفرینی و فن‌آوری ایران (کفا)، صمد خطیبی مدیر شرکت «باهمزی»، آیدین مهدیزاده تهرانی مسئول کمیته علمی جشنواره و ملک جعفریان سخن خواهند گفت.

گفتنی است برنامه‌های علمی این جشنواره همه روزه با برگزاری یک نشست و یک کارگاه همراه خواهد بود.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از ۲۶ آبان آغاز شده است تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ادامه خواهد داشت

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره ملی اسباب بازی اسباب بازی ایرانی تولید اسباب بازی فن آوری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است