Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید فرهاد حجازی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ثامن گفت: تعدادی پرژکتور با همکاری نواحی هشت و یک شرکت توزیع برق منطقه‌ای مشهد در معابر فرعی پیرامون حرم مطهررضوی نصب شده و نیز نسبت به تعویض ۱۱۱ عدد از لامپ‌های سوخته پرژکتور‌های قدیمی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از شناسایی و احصاء نقاط مذکور توسط کارشناسان معاونت‌های فنی و عمران و خدمات و محیط زیست شهری منطقه، از ابتدای مهرماه تا کنون اقدام لازم نسبت به خرید ۴۷۸ عدد پرژکتور جدید و ۱۱۱ عدد لامپ جهت رفع نقص پروژکتور‌هایی که لامپ‌های سوخته داشتند صورت گرفت و با همکاری نواحی هشت و یک شرکت توزیع برق منطقه‌ای مشهد در محل نصب شد.

انتهای پیام// ف. ح
تامین برق نواحی اطراف حرم انجام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد

شهردار مشهد گفت:یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای شهری اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، واگذاری برنامه‌های مناسبتی به مردم و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد است.

وی افزود: ارزشمندی کارها در مشهد به این است که این خدمات به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌شود؛ یکی از مسائل برند شده در مشهد موضوع استقبال از بهار و جشنواره‌هایی است که در ایام نوروز شکل می‌گیرد.

شهردار مشهد ادامه داد: جانمایی خاص المان‌های نوروزی توقعات را از مدیریت شهری در مشهد بالابرده است، اظهار نظر واقعی زائران و مجاوران بر این است که مشهد در ایام بهار نشاط و سرزندگی خاصی را برای آنان به وجود می‌آورد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: مدیران ارشد ملی و استانی بارها در سال جاری از اقدامات ویژه که در حوزه استقبال از بهار شکل گرفته بود؛ قدردانی کرده‌اند.

وی در پایان گفت: جانمایی ۱۱۰۰ المان گل، ۱۴ جشنواره ویژه در گستره شهر، جانمایی ۷۰۰ المان هنری در ۳۵۰ نقطه و جشنواره هنرهای نوری که جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده، از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار بود.

کد خبر 747998

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات