Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۹ استان کشور گفت: ۲۲۰۰ نفر در ۶۳ شهر و روستا امدادرسانی شدند.

مرتضی سلیمی  در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره جزییات امداد رسانی به شهروندان درگیر سیل  ابگرفتگی طی ۴ روز گذشته در کشور اظهار داشت: ۹ استان لرستان، قم، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر، اصفهان و ایلام متاثر از این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امدادرسانی ۲۲۰۰ نفر در ۶۳ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین گفت: ۷۱ واحد مسکونی از آب تخلیه و ۱۱ دستگاه از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: تعداد زیادی پتو، چادر، کنسروجات، نان، خرما، برنج و حبوبات میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و امدادرسانی در ایلام، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امداد ونجات مرتضی سلیمی سیل و آبگرفتگی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حوادث شکستگی در خطوط لوله آب و فاضلاب در استان اصفهان اظهار کرد: یکی از این حوادث مربوط به شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان بود.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴ روز شنبه در منطقه یزدآباد سین کاشان اتفاق افتاده است، ادامه داد: این حادثه باعث هدررفت بخشی از آب شرب و آبگرفتگی در خیابان‌ها شد که در نهایت این آب به سمت رودخانه هدایت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه خسارتی را به دنبال نداشت، ابراز کرد: علت این حادثه ترمیم قنات با استفاده از بیل مکانیکی بود که این بیل با لوله برخورد کرده و لوله ۹۰۰ میلیمتری انتقال آب را شکسته بود.

وی با بیان اینکه به دنبال شکستگی این لوله انتقال آب در زمینه تأمین آب شرب مشکلی ایجاد نشد، اضافه کرد: ساعت ۲۱ شنبه نیز اصلاح لوله انجام و مجدد در مدار توزیع قرار گرفت.

شیشه فروش با بیان این حادثه سال گذشته نیز تکرار شده است، افزود: سال گذشته این حادثه منجر به آبگرفتگی سایت مسکن مهر کاشان شد و از آنجایی که مسؤولیت نگهداری این خط بر عهده آب منطقه‌ای است ضروری است که با همکاری اداره آب و فاضلاب کاشان نسبت به حفاظت از این خط بیش از گذشته توجه داشته باشد.

وی تاکید کرد: حریم خطوط لوله باید رعایت شود و هر دستگاهی قصد حفاری و انجام عملیات عمرانی را داشته باشد باید حریم و حدود تخصصی شبکه‌ها را رعایت کنند تا از این دست حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 6085227

دیگر خبرها

  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • علت شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان اعلام شد
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان