Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز زنجان ،مدیر امور زراعت  جهادکشاورزی استان با اعلام اینکه این میزان کود برای 440 هزارهکتار ازاراضی آبی ودیم استان توزیع شد گفت:  حجم کود توزیعی نسبت به سال قبل تغییری نداشت .

عامری با اشاره به اینکه سال 85 درمجموع 91 هزارتن کود برای زمین های قابل کشت استفاده می شد افزود: اما با برنامه ریزیهای انجام شده و آموزشهای ارائه شده این امار به نصف کاهش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزان وباغداران استان زنجان سالیانه حدود دوونیم تن انواع محصول زراعی وباغی تولید می کنند .

همچنین برای فصل زراعی جدید 18 هزار تن بذر غلات دراستان زنجان توزیع شد که ازاین بذرها 17 هزارتن بذر گندم وهزار تن هم جو بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنجان کود بذر گندم معیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • تولید قزل آلا به ۱۱۰ هزارتن می‌رسد
  • سالانه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • سالانه ۶۰۰ هزارتن گوشت قرمز از دام سنگین تامین می شود