Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:50:10 GMT

محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۳۷۰

محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

با حکم وزیر کار محسنی بندپی ، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حکم سرپرستی دکتر محسنی بندپی برای سرپرستی سازمان تامین اجتماعی صادر شد و به این وسیله به شایعات دیروز مبنی بر سرپرستی گزینه هایی از وزارت بهداشت پایان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن حکم به شرح زیر است:

 جناب آقای انوشیروان مسحنی بندپی

ضمن تقاضای علو درجات از درگاه خداوند ممنان برای جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش، ریاست فقید سازمان تأمین اجتماعی، یار صدیقی که در حال انجام وظیفه خطیرش از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست، بر اساس اختیارات حاصل از اساسنامه مصوب سازمان خصوصاً  تبصره ذیلماده 14 آن اساسنامه ، به موجب این حکم جنابعالی را که به حمدالله از صلاحیت علمی و مدیریتی و تجربی والا برخوردارید به سمت سرپرستی سازمان، تامین اجتماعی منصوب  می کنم.

 اطمینان دارم با حضور شما و همکاری همه اعضاء هیات مدیرهف روند خدمتگزاری سازمان تامین اجتماعی همچنان و به لطف الهی با شتاب در خور و شایسته استمرار خواهد یافت. از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت راه به مردم شریف کشورمان، نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر مسئلت می نماییم.

 محمد شریعتمداری

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی

 انتهای پیام/

 

R1012189/P1012122/S7,82/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین و اساسنامه مناطق آزاد مانع اتصال به درگاه ملی مجوزها

صفری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری دبیرخانه سازمان مناطق آزاد در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: شاید محدودیت قانونی موجود در حیطه اسناد بالادستی مربوط به سازمان مناطق آزاد باعث شده ما قدری تامل داشته باشیم که به درگاه ملی مجوز‌ها متصل شویم.

وی افزود: بر همین اساس هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده ایم. طبق ماده ۱۱ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و هم طبق ماده ۱۹ اساسنامه مناطق آزاد متولی صدور هرگونه مجوز در مناطق هست و به لحاظ قانونی مقداری زمان نیاز داریم که با سرزمین اصلی تعامل کنیم تا به سامانه درگاه ملی مجوز‌ها متصل شویم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری دبیرخانه سازمان مناطق آزاد خاطر نشان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون چگونگی اداره مناطق مسئول صدور مجوز‌ها در مناطق آزاد کشور سازمان منطقه آزاد است و در این ارتباط مجوز‌های مربوطه چه در حوزه تولید و صنعت صادارات را سازمان منطقه صادر می‌کند.

صفری گفت:مجوز‌های سازمان مناطق آزاد از طریق سامانه سیفان که سامانه یکپارچه فعالین اقتصادی مناطق آزاد است به صورت یکپارچه صادر می شود.

وی افزود: سامانه فعلی که از طریق آن مجوز‌های مناطق ازاد کشور صادر میشود قانونی و در ذیل قانون است.

این ادعا‌های معاون دبیرخانه سازمان مناطق آزاد در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس قانون اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم، کلیه مراجع صادرکننده مجوز موظفند حداکثر ظرف یک سال پس از لازم الاجراءشدن این قانون، یعنی تا اسفند ۱۴۰۰ ثبت درخواست و صدور کلیه مجوز‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مجوز‌های کشور انجام دهند.

همچنین بر اساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، در صورت عدم اعلام اتصال مجوز به درگاه ملی مجوز‌ها و اعلام شرایط صدور به هیات مقررات زدایی، مجوز مذکور از جهت قانونی اعتبار ندارد و الزام اشخاص به أخذ مجوزی که اطلاعات آن در این درگاه ثبت نشده، ممنوع است.

در همین زمینه معاون مرکز بهبود فضای کسب وکار متصل نبودن دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به درگاه ملی مجوز‌ها را تایید کرد و گفت: بر خلاف قانون، هنوز مجوز‌های این دستگاه خارج از درگاه صادر می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفاق ضامن آرامش فردی و اجتماعی است
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • آماده‌باش نوروزی سازمان تامین اجتماعی اردبیل در مراکز درمانی
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • بیش از ۹۰ درصد کارفرمایان ما کارگران دیروز هستند / تصمیم گیری‌ها در سازمان تامین اجتماعی در محیط سالم و شفاف اتخاذ شود
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • قوانین و اساسنامه مناطق آزاد مانع اتصال به درگاه ملی مجوزها
  • تاخیر مناطق آزاد در اجرای قانون مجوزها
  • سازمان مناطق آزاد هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نیست
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران