Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب یا عدم تعیین سرپرست برای شهرداری تهران را منوط به نظر قاضی سراج اعلام کرد.

به گزارشگروه جامعه خبرگزاری میزان  محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز جلسه امروز شورای شهر تهران، با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت انتخاب سرپرست برای شهرداری اظهار کرد: در این باره منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم که البته وزارت کشور برای این موضوع منتظر نظر آقای سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بنا بر این است تا براساس نظر قاضی سراج عمل شود، گفت: از دیروز منتظر هستیم تا وزارت کشور در این باره بخشنامه‌ای را اعلام کند که براساس آن یا سرپرست را قبل از ۲۷ آبان تعیین کنیم یا بدانیم تا ۱۵ آذر فرصت داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: دیشب تا ساعت ۸ منتظر ماندیم، اما بخشنامه‌ای اعلام نشد، به همین دلیل شخصاً با وزارت کشور تماس گرفتم و آن‌ها اعلام کردند قرار است در این باره نامه مکتوبی را برای قاضی سراج ارسال کنند تا نتیجه نهایی مشخص شود.

هاشمی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه ناظر بر اجرای قوانین اند، اضافه کرد: در نهایت باید نظر وزارت کشور اعلام شود تا ما تصمیم نهایی را ابلاغ کنیم.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی شهردار تهران رییس شورای شهر شهردار منتخب سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟

بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان اوج و سراج تعیین شده است.

 

به گزارش اعتماد، ردیف بودجه قرب بقیه‌الله یا همان قرارگاه فرهنگی-اجتماعی بقیه‌الله، از جمله ردیف‌هایی است که افزایش قابل توجهی دارد. بنا بر مصوبه سال ۱۴۰۲، این قرارگاه ۸۸۷ میلیارد تومان بودجه مصوب داشت. برای سال ۱۴۰۳، رقم بودجه این قرارگاه به یک هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان رسیده است؛ یعنی حدود ۳۵ درصد افزایش.

البته که در جدول ۹ قانون بودجه ۱۴۰۲ که مربوط به کمک‌ها به دستگاه‌ها و نهاد‌ها می‌شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای کمک به موسسات فرهنگی و اجتماعی ذیل این قرارگاه آمده بود. در این ردیف بودجه تاکید شده بود که این ۲۰۰ میلیارد تومان باید به صورت مساوی میان سازمان «اوج» و سازمان «سراج» تقسیم شود.

دیگر خبرها

  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود