Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران از عدم استفاده از نمک در برف‌روبی خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد مسجدجامعی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر ، با اشاره به سخنان یکی از اعضای شورا در جلسه گذشته گفت: در جلسه هفته گذشته یکی از همکارانم تذکر تندی به من داشت و بعد از جلسه متوجه شدم که دوستان رسانه‌ای در دفاع از من نامه‌ای نوشتند که لازم است از آنها تشکر کنم و بگویم که رابطه من با خبرنگاران همیشه دوستانه بوده و آنها همیشه به من لطف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر مصوبه‌ای دارد که براساس آن استفاده از نمک در هنگام برف روبی ممنوع است افزود: چرا باید نمک پاشی که آسان ترین راه است را انتخاب کنیم؟ چراکه استفاده بی قاعده از آن سبب آسیب رساندن به درختان، آسفالت و حتی خاک می‌شود، به طوری که در مقطعی در گذشته شهرداری مجبور شد خاک چند مکان را به دلیل نفوذ نمک عوض کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ نکته در باب تذکر رهبر انقلاب برای حجاب

نیروی انتظامی، سرپنجه مقتدر اجرای قانون است که دارای نیروی انسانی مومن و انقلابی است لذا خط درست رسانه‌ای، متمرکز بر تقویت اعتبار و شأن این نیرو باید باشد.

محمد لسانی کارشناس مسائل رسانه در یادداشتی نوشت:

۱. تعارضی میان محتوای تذکر اخیر با بیانات قبلی رهبری نیست. ایشان در خطبه‌های فطر به «اهمیت مواجهه» با هنجارشکنی دینی اشاره کردند، ولی در تذکرشان، به «نحوه مواجهه» که باید قاعده‌مند باشد لذا ادعای تعارض و پارادوکس به هیچ عنوان صحیح نبوده و اتفاقا بیانات کاملا مکمل یکدیگر است.

۲. تذکر رهبری در جهت ترمیم نه تعطیل طرح است پس نباید تذکر رهبری را به معنای مخالفت با کلیت طرح تفسیر کرد.

۳. رد و تشکیک در نقل قول و ناقل آن برای زیرسوال بردن وجاهت مطلب پذیرفته نیست. جدا از اینکه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای در صفحات اجتماعی آنرا منتشر ساخته، رییس شورای اطلاع رسانی دولت نیز اصل و محتوای تذکر را تایید کرده است.

۴. نیروی انتظامی، سرپنجه مقتدر اجرای قانون است که دارای نیروی انسانی مومن و انقلابی است لذا خط درست رسانه ای، متمرکز بر تقویت اعتبار و شان این نیرو باید باشد.

۵. حضور میدانی فراجا در مواجهه با هنجارشکنی دینی لازم است، اما کافی نیست و باید توسط مکمل‌ها و تدارکات دیگر، مجهز شود.

۶. پیوست جبهه مردمی به میدان ضروری است. تجربه آمران و ناهیان مردمی به خصوص در چهارراه، ولی عصر (ع) و نیز در ایستگاه‌های مترو نشان داد می‌توان از توان تشکل‌ها و نیرو‌های مردمی بهترین کمک را گرفت.

۷. فناوری هوشمند و شناخت هویتمند لازمه توفیق است و بسیاری از منازعات و آشوب‌ها را از کف خیابان جمع می‌کند.

۸. توجه به محرومیت از حقوق اجتماعی برای کسانی که به آزادی‌های اجتماعی احترام نمی‌گذارند لازم است پس باید نسبت به درج سطوح اندیشیده و سنجیده شده از محرومیت مبتنی بر قانون اقدام کرد.

۹. شورای محترم نگهبان، تایید قانون قوی و همه جانبه در خصوص جرایم، عواقب و پیامد‌های احتمالی که برای چندین مرتبه از طریق مجلس شورای اسلامی تصویب شده را تسریع نماید. گفتنی است کار متمرکز و دستور کار مشترک می‌تواند از رفت و برگشت‌ها و بروکراسی زمانبر بکاهد.

۱۰. فعالان عرصه تبیین به پیشبرد خط رهبری در تعریف و جهت دهی به قاعده‌ها و نقشه کلی مواجهه با چالش تحمیلی حجاب کمک کنند. جریان تبیین از دشمن سازی درون جبهه خودی، ایجاد دو دستگی و به حاشیه راندن خواست رهبری جلوگیری می‌کند و خلا‌های شناختی را پر می‌کند. وحدت کلمه و عدم دودستگی، ضامن اجرای موفق طرح مقابله با برهنگی و بدن نمایی است.

دیگر خبرها

  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته برگزار می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • ۱۰ نکته در باب تذکر رهبر انقلاب برای حجاب
  • تاکید مجدد فضائلی بر تذکر رهبری به مسئولان در پی «کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب» / عقب‌نشینی نکرده‌ام، این توییت قدیمی است
  • تاکید مجدد فضائلی بر تذکر رهبری به مسئولان بخاطر رفتارهای گشت ارشاد / عقب‌نشینی نکرده‌ام، این توییت قدیمی است
  • تاکید مجدد عضو دفتر رهبری بر تذکر به مسئولان بخاطر رفتارهای گشت ارشاد /ماجرای انتشار یک توئیت قدیمی چه بود؟
  • واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب